تراکتور کشتی دریانوردان را به ته دریا فرستاد

تبریز-«تابناک»-تیم های تراکتور ایران و الوکره قطر از ساعت 19:30 دقیقه و از سری رقابتهای سطح 2 لیگ قهرمانان آسیا در گروه A این مسابقات و در ورزشگاه الجنوب به مصاف یکدیگر رفتند.
کد خبر: ۱۱۸۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹ 18 September 2024

به گزارش تابناک، در پایان این دیدار نماینده کشورمان با نتیجه 3 بر صفر مقابل حریف خود به برتری رسید.
 
تراکتوری‌ها در نیمه اول و در شروع بازی با انجام یک بازی منطقی در دقایق ابتدایی و کنترل فشار اولیه میزبان موفق شدند در دقیقه 14 و بر روی پاس امیر حسین حسین زاده و پس از اشتباه عبدلکریم حسن ،  با یک ضربه دیدنی اشتراکالی، گل اول  را به ثمر رسانند.
 
در حالی که الوکره در شوک گل دریافتی در خانه به سر می برد،پاس سر ضرب محمد نادری که به روزهای اوج خود نزدیک شده در موقعیتی عالی به مهدی ترابی رسید تا ستاره جدید تراکتور با ضربه ای فنی و کات دار در دقیقه 16 گل دوم نماینده کشورمان و اولین گل این فصل خود را به ثمر رساند.
 
 بازی در میانه میدان و تحت کنترل تراکتوری ها تحت جریان بود و همکاری دو نفره زیبای محمد نادری و امیر حسین حسین زاده ستاره این روزهای تراکتور با اشتباه خط دفاعی آشفته الوکره قطر همراه شد تا حسین زاده گل سوم این بازی را در دقیقه 39 وارد دروازه حریف نماید.
 
 درادامه تلاش دو تیم بی فایده بود تا بازی با همان نتیجه 3 بر صفر به سود نماینده کشورمان در نیمه اول به پایان برسد.
 
با شروع نیمه دوم تیم الوکره که چیزی برای از دست دادن نداشت و قافیه را در خانه به رقیب سرسخت خود واگذار کرده بود با انجام تعویض هایی در صدد جبران گل های خورده بر آمد. ولی خط دفاعی تراکتور و علیرضا بیرانوند در چندین صحنه اجازه گلزنی به تیم قطری را ندادند تا بازی با همان سه گلی که در نیمه اول به ثمر رسیده بود به سود تی تی ها به پایان برسد.
 
با این برد روحیه بخش تراکتور ماجراجویی آسیایی خود را با شایستگی کامل و با بردی پر گل در مقابل جدی ترین رقیب خود آغاز نمود تا با شایستگی در صدر جدول گروه A این رقابت ها در پایان هفته اول قرار بگیرد.
 
ترکیب تراکتور : علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، عارف غلامی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز (76- مهدی حسینی)، امیرحسین حسین‌زاده (69- مهدی هاشم زاده)، مهدی ترابی (85- مهدی شیری) و تومیسلاو اشترکالی( 76- سوکول چیکالشی) سرمربی: دراگان اسکوچیچ
ترکیب الوکره : محمد البکری، لوکاس مندس، عبدالکریم حسن، عمر صلاح ( 66-گلسون دالا) ، ایوب عسال (88-یزیدی)، ، ریکاردو گومز ، الکساندر شولز، حمدی فتحی (66- عبدالعزیز میتوالی) ، ، نبیل عرفان (46- تمیم الموهازا) ، فرید بولایه (66-خالد محمد) ، عسی العیدونی سرمربی: میگوئل آنخل رامیرز
 
 گل ها: تومیسلاو اشتراکالی (دقیقه 14) – مهدی ترابی ( دقیقه 16) – امیر حسین حسین زاده (دقیقه 39)
 
 کارت زرد: عارف غلامی (دقیقه 34) – شجاع خلیل زاده (دقیقه 48) از تراکتور، لوکاس مندس ( دقیقه 76) از الوکره
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار