تقویت صنایع کوچک دراقتصاداثرگذار است

امام جمعه ملایر گفت: تقویت صنایع کوچک راهی مهم و اثرگذار درجهت تحقق شعار مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۷۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۱ 08 August 2015
امام جمعه ملایر گفت: تقویت صنایع کوچک راهی مهم و اثرگذار درجهت تحقق شعار مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام سیدرضا فاضلیان درخطبه های نماز جمعه ملایر در مصلی حضرت ابوالفضل(ع) این شهر افزود: تقویت و حمایت از صنایع کوچک باعث ایجاد و رونق اشتغال در کشور می شود.

وی با اشاره به فرا رسیدن 21 مرداد، روز حمایت از صنایع کوچک اظهار داشت: طبق تاکید مقام معظم رهبری باید برای رشد و توسعه اقتصاد کشور از تولیدات داخلی حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه حمایت از صنایع کوچک حمایت از تولید داخلی است، افزود: حمایت از صنایع کوچک عامل مهمی برای توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری جوانان است.

حجت الاسلام فاضلیان با تاکید بر اینکه نباید نسبت به صنایع کوچک بی توجه باشیم، خاطرنشان کرد: تولیدات ما از صنایع کوچک شروع می شود و با حمایت و توجه ویژه به این صنایع می توانیم به صنایع بزرگ و پروژه های عظیم برسیم.

وی همچنین گفت: نباید در هیچ عرصه ای از دشمنی با استکبار غفلت کنیم، چراکه آنها همواره به دنبال طراحی نقشه ها و ترفندهای جدید علیه ملت و نظام ما هستند.

خطیب جمعه ملایر ادامه داد: آمریکا دشمن همیشگی ملت ایران و سایر ملت های آزاده جهان است و از گسترش اسلام در سراسر جهان در هراس است.

حجت الاسلام فاضلیان بیان داشت: ملت ایران در عرصه های مختلف با حرکت در خط رهبری و ولایت فقیه نقشه های دشمنان و استکبار جهانی را نقش بر آب کرده اند و به واسطه آگاهی و بیداری ملت، آمریکا و اسراییل تاکنون تنوانسته اند به اهداف و مقاصد خود در کشور ما دست پیدا کنند.

شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار