کارخانه قند بیستون کرمانشاه هر ماه 50 درصد از مطالبات کشاورزان را پرداخت می‌کند

مدیرعامل کارخانه قند بیستون کرمانشاه با بیان اینکه این شرکت پرداخت مطالبات کشاورزان را در اولویت قرار داده است، گفت: مرحله دوم پرداخت مطالبات کشاورزان، تا پایان هفته‌جاری عملیاتی خواهد شد.
کد خبر: ۷۱۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ 27 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از فارس،محسن علی‌حسینی ، اظهار داشت: طی سال‌های گذشته پرداخت مطالبات کشاورزان توسط شرکت قند بیستون از رویه خاصی برخوردار نبود، عمدتا این پرداخت‌ها از بهمن‌ماه هر سال آغاز و مدت تسویه حساب تا پایان مردادماه سال بعد نیز به طول می‌انجامید.

مدیرعامل کارخانه قند بیستون کرمانشاه افزود: در سال 1397 این شرکت با تلاش و تدبیر مدیریت توانمند خود موفق شد علی‌رغم مشکلات نقدینگی و مسائل حاکم بر اقتصاد کشور، پرداخت مطالبات کشاورزان را در اولویت قرار دهد.

وی افزود: این شرکت با ایجاد رویه یکسان و عدالت محور، در آبان‌ماه سال‌جاری، مرحله نخست پرداخت را آغاز و در هر ماه طبق رویه مشخص، تا سقف 50 درصد از مطالبات کشاورزان را پرداخت کند.

علی‌حسینی گفت: با تلاش همکاران این مجموعه مرحله دوم پرداخت مطالبات کشاورزان، تا پایان هفته‌جاری عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل قند بیستون کرمانشاه تاکید کرد: مطالبات 500 نفر از کشاورزان به طور کامل و مطالبات مابقی نیز تا سقف 70 درصد تسویه شده است؛ این شرکت مصمم است تا در آینده‌ای نزدیک در راستای رضایت‌مندی این قشر زحمتکش، تمامی مطالبات را تسویه کند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار