امام جمعه کرمانشاه:

رئیس جمهور بعدی باید راه شهید جمهور را در پیش گیرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت امید از رئیس جمهور بعدی راه شهید جمهور شهید رئیسی را در پیش گیرد.
کد خبر: ۱۱۷۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵ 05 July 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، آیت‌الله حبیب‌الله غفوری ظهر امروز جمعه (۱۵ تیرماه) در مسجد جامع کرمانشاه پس از انداختن رای خود به صندوق، در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در فاصله زمانی کمتر از ۵۰ روز بعد از شهادت شهید جمهور، اظهار کرد: کشور در اواخر اردیبهشت ماه حادثه دردناکی را پشت سر گذاشت و ما رئیس جمهور عزیزمان شهید رئیسی را از دست دادیم.

وی افزود: بر اساس قانون، رییس جمهور بعدی باید در فاصله زمانی کمتر از ۵۰ روز انتخاب شود و بر همین اساس بستر برگزاری این انتخابات مهم در فاصله زمانی کوتاهی فراهم شد و با توجه به راهیابی انتخابات به دور دوم، امروز شاهد برگزاری مرحله نهایی این انتخابات هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به استقبال خوب مردم در این دوره انتخابات تصریح کرد: امروز هم شاهد حضور خوب مردمی هستیم که آمده اند کار نیمه تمام خود را تمام کرده و رییس جمهور کشور را انتخاب کنند.

غفوری بیان کرد: کشور در شرایط فعال و پویایی قرار دارد و شاهد تبلیغات خوب کاندیداها بودیم و مناظرات قوی در صدا و سیما برگزار شد که نشان دهنده فکر و سلایق کاندیداها بود و طرح‌ها و برنامه‌های آنها را به خوبی تشریح کردند.

وی افزود: امروز مردم با فهم برنامه‌ها و افکار کاندیداها به میدان آمده تا سرنوشت قوه مجریه را پس از حدود دو ماه تعیین کنند و دولت جدید مستقر می‌شود.

غفوری گفت: امید است دولت جدید همانند دولت شهید رییسی خستگی ناپذیر و شبانه روزی در مسیر خدمت به مردم تلاش کند.

وی اضافه کرد: انتظار از رییس جمهور جدید این است که حل مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه فردا رقابت‌های انتخاباتی پایان می‌گیرد، تاکید کرد: از فردا رقابت کاندیداها و طرفدارانشان باید به رفاقت تبدیل شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار