کاهش تاخیر و ابطال پروازهای فرودگاه اردبیل

مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل گفت: با نصب سیستم کمک ناوبری جدید و سیستم روشنایی باند، تاخیرو ابطال پروازها در این فوردگاه به حداقل می رسد و با اتمام عملیات ساخت ترمینال خارجی نیز شاهد برقراری پرواز در مسیرهای خارجی خواهیم بود.
کد خبر: ۷۰۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸ 03 August 2015
به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی فرودگاه های استان اردبیل، فخرالدین هاشمی افزود: برای مقابله با مشکلات طبیعی که در عملکرد فرودگاه اردبیل تاثیر گذار هستند بیشتر از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده و بهره گیری از این امکانات تداوم خواهد یافت.

او بیان کرد :فرودگاه اردبیل از نظر وسعت ، تجهیزات و سطوح پروازی در سطح فرودگاه های برتر ایران قرار دارد.

هاشمی با بیان این که بهبود کیفی خدمات و ارائه سرویس های هوانوردی و فرودگاهی مسیر را برای اجرای بهتر فعالیت های مربوط به اقتصادی کردن منطقه فراهم می کند افزود: ارتقای ایمنی ، افزایش امکانات بیشتر پروازی ، بهره گیری از جذابیت های گردشگری استان ، استاندارد سازی و بهبود سطوح پروازی در اولویت برنامه های

توسعه ای فرودگاه اردبیل قرار دارد.

به گفته وی ، با هدف بهره برداری بهتر از امکانات موجود فرودگاه اردبیل و تشویق کارکنان این فرودگاه با فعالان صنعت حمل و نقل هوایی و سرمایه گذاران بخش خصوصی همکاری خواهیم داشت.

او با اشاره به لزوم آموزش نیروی انسانی ، نوسازی و نصب تجهیزات کمک ناوبری و ارتباطی جدید ، افزایش پروازها و ارائه خدمات بهتر اظهار کرد: در این فرودگاه طرح های زیادی از جمله نصب سیستم کمک ناوبری و ساخت ترمینال خارجی با پیشرفت 70 درصد در حال اجرا است.

هاشمی بیان کرد: فرودگاه اردبیل آمادگی دارد در 24 ساعت شبانه روز خدمات هوانوردی برای رفاه حال مردم ارائه کند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار