از ابتدای سال‌جاری

كشف بیش از 2 تُن و 400 کیلو انواع موادمخدر

تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از كشف 2 تُن و 483 کیلو گرم انواع موادمخدر طی 10 ماه گذشته در استان، خبر داد.
کد خبر: ۷۰۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ 27 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط‌عمومی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری غلامعباس غلامزاده گفت: در اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه برخورد قاطع با پدیده قاچاق و مبارزه بی‌امان با موادمخدرریال پلیس استان به‌طور شبانه‌روز و با بسیج امکانات خود در تمام محورهای مواصلاتی درحال مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد افیونی هستند.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری با کنترل محورهای مواصلاتی در این زمینه توفیقات خوبی به دست آورده است.
وی با اشاره به اقدامات برجسته فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری و افزایش 17درصدی کشفیات موادمخدر، گفت: طی 10 ماه گذشته 2 تُن و 438 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و 36 دستگاه انواع خودرو  توقیف شده است.
غلامزاده با بیان اینکه 34 باند موادمخدر در چهارمحال و بختیاری متلاشی شده است که در این مورد با افزایش 30 درصدی مواجه بودیم، افزود: در این مدت 2 هزار و 490 قاچاقچی دستگیر و جهت پیگیری به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در پایان با تقدیر از تعامل و همکاری دستگاه‌های مسؤول در زمینه برخورد با قاچاق موادمخدر بر عزم جدی مسؤولان و کارکنان نیروی انتظامی استان در راستای مسؤولیت‌های قانونی خود برای برخورد با پدیده قاچاق مواد افیونی تأکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار