رفع مشکل قطعی برق در70 روستای شهرستان کوهرنگ

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری گفت: برق روستاهای شهرستان کوهرنگ که در پی بارش‌های هفته گذشته قطع شده بود تا اواخر وقت امروز وصل می‌شود.
کد خبر: ۶۹۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ 05 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- مجید فرهزاد گفت: در پی بارش برف و باران، وزش باد شدید و طغیان رودخانه بازفت در اواخر هفته گذشته، 20 پایه برق‌رسانی شکسته و خساراتی به شبکه‌های برق شهرستان کوهرنگ وارد شد که قطعی برق برخی از روستاهای این شهرستان را در پی داشت.
مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه در بیش از 50 نقطه روستایی شاهد خساراتی بودیم، افزود: با تلاش 10 اکیپ عملیاتی در ساعات اولیه وقوع حادثه، برق بسیاری از نقاط این شهرستان در روز گذشته وصل شد.
وی با بیان اینکه وقوع سیل و رانشی بودن زمین امکان تردد ماشین‌آلات در برخی نقاط را از بین برده است، اضافه کرد: به دلیل سخت‌گذر بودن منطقه، جهت ترمیم شبکه و رفع عیب کامل نیاز به حفاری زمین برای نصب پایه برق‌رسانی است و هم اکنون ۷۰ خانوار روستایی در این مناطق صعب‌العبور بی‌برق هستند.
فرهزاد از انتقال پایه برق‌رسانی در نقاط حادثه‌دیده خبر داد و گفت: با تلاش شبانه‌روزی اکیپ‌های عملیاتی تا اوخر وقت امروز برق مناطق صعب‌العبور روستاهای کوهرنگ وصل می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار