افزایش ۱۵ درصدی اعزام مبلغ در اسدآباد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از افزایش ۱۵ درصدی اعزام مبلغ و روحانی به مناسبت برنامه‌های ایام محرم در این شهرستان خبر داد و گفت: در صورت نیاز هر یک از روستا‌ها به روحانی و مبلغ آمادگی لازم توسط تبلیغات اسلامی شهرستان برای تأمین روحانی و اعزام به روستای مورد نظر وجود دارد.
کد خبر: ۶۵۷۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ 23 September 2018
حجت‌الاسلام جواد حیدریراد از فعالیت ۲۱ هیئت مذهبی خواهران در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام حیدریراد بیان کرد: ۱۱۸ هیئت مذهبی در شهر و روستای این شهرستان فعالیت دارند که علاوه بر این هیئت‌ها ۱۶ هیئت جزء هیئات دانش‌آموزی و ۲۱ هیئت جزء هیئات مذهبی خواهران هستند.

وی با بیان اینکه در مجموع با احتساب هیئت‌های دانش‌آموزی و خواهران و هیئت‌های شهری و روستایی تعداد ۱۵۶ هیئت مذهبی فعال در سطح شهرستان وجود دارد، افزود: به مناسبت فرارسیدن ایام ماه محرم تعداد ۱۴۱ هیئت مذهبی سطح شهرستان دارای برنامه‌های مختلف مذهبی و دینی هستند.

حیدری‌راد با اشاره به وجود ۱۱۲ مداح در سطح شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم ۱۲۰ روحانی و مبلغ به مساجد و هیئات سطح شهرستان در راستای برگزاری برنامه‌های ماه محرم اعزام شده‌اند که از این تعداد مبلغ و روحانی ۲۶ مورد به شهر و مابقی به سطح روستا اختصاص داده شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گفت: استقبال از پرچم‌های متبرک حرم مطهر حضرت اباعبدالله (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) در مسجد جامع شهر، کارگاه آموزشی برای مداحان، همایش شیرخوارگان، مراسم سوگواری تاسوعا و اربعین حسینی از جمله اهم برنامه‌هایی است که طی این مدت در سطح شهرستان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار