در خطبه‌های نماز عید سعید فطر عنوان شد

عربستان سعودی نماینده آمریکا در جنگ‌طلبی است/رهبری اذن جهاد دهند مردم آذربایجان شر داعشی‌ها و تکفیرها را از سر مسلمانان کم می‌کنند

به محضر مقام عظمای ولایت اعلام می‌کنیم رهبرا اگر لب تکان داده و اذن جهاد دهند، هزاران نفر از مردم غیور آذربایجان آمادگی دارند شر آل‌سعود، داعشی، تکفیری‌ها، سلفی‌ها را از سر مسلمانان کم کنند.
کد خبر: ۶۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ 18 July 2015

هشدار امام جمعه تبریز نسبت به رواج تهمت و افترا در آستانه انتخابات/عربستان سعودی نماینده آمریکا در جنگ‌طلبی است

امام جمعه تبریز، نسبت به رواج تهمت و افترا در آستانه انتخابات هشدار داد.

خبرگزاری فارس: هشدار امام جمعه تبریز نسبت به رواج تهمت و افترا در آستانه انتخابات/عربستان سعودی نماینده آمریکا در جنگ‌طلبی است

به گزارش تابناک تبریز از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در مصلای امام خمینی(ره) و خیابان‌های اطراف این شهر با تأکید بر رعایت تقوای الهی در تمام ایام سال اظهار داشت: زندگی سعادتمند جز در سایه ایمان ممکن نیست و هدف برنامه‌های اسلام رسیدن به زندگی اخروی و عزت دنیا و آخرت است.

وی با تأکید بر اینکه قداست و معرفت ماه مبارک رمضان را در ماه‌های دیگر سال حفظ کنیم، افزود: جوانان عزیز مبادا مساجد خلوت شد، چراکه خالی شدن مساجد دشمنان را خوشحال می‌کند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه تهمت و افترا برای جامعه اسلامی خطرناک است، اضافه کرد: در آستانه انتخابات مبادا افرادی برای پست‌های دنیایی عده‌ای دیگر، دین خود را به دنیای آنها بفروشند و باید با رعایت حقوق مردم، از این قبیل کارها جلوگیری شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس که روز تجلی قدرت و وحدت اسلام علیه استکبار و رژیم فاسد و جعلی صهیونیستی، بیان کرد: راهپیمایی باعظمت و کم‌سابقه در سراسر کشور از جمله در تبریز برگزار شد و تمام مسلمانان جهان نسبت به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اعلام انزجار کرده و از مردم مظلوم فلسطین دفاع کردند و این نشان‌دهنده بصیرت مردم بوده و جای تقدیر و سپاس دارد.

وی تبیین کرد: اکثر رسانه‌های خارجی از جمله رسانه‌های رژیم فاسد صهیونیستی هم به هوشیاری و بصیرت مردم ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس اعتراف کردند و نوشتند، جای تعجب است در حالی که ایران و 6 قدرت جهانی در وین مشغول مذاکرات هسته‌ای هستند میلیون‌ها ایرانی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

عربستان سعودی نماینده آمریکا در جنگ‌طلبی است

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با انتقاد از سکوت محافل بین‌المللی از جمله کشور اسلامی در برابر جنایات وحشیانه رژیم آل‌سعود گفت: رژیم آل‌سعود نه تنها حملات وحشیانه به مردم مظلوم یمن انجام می‌دهد بلکه از سلاح‌های ممنوع که ساخت رژیم صهیونیستی است نیز استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه عربستان سعودی نماینده آمریکا در جنگ‌طلبی است، اظهار داشت: در سوریه و عراق آتش بیار اصلی معرکه عربستان سعودی بود و چون در این کشورها با عنایت الهی نتوانستند کاری انجام دهند حملات وحشیانه به مردم یمن را آغاز کردند.

آیت‌الله مجتهدشبستری یادآور شد: به فضل الهی تاکنون ملت یمن بیش از 100 روز در برابر حملات وحشیانه رژیم آل‌سعود با دست خالی مقاومت کرده‌اند و می‌گویند تا انقراض رژیم سعودی و آزاد شدن حرمین شریفین از مقاومت دست بر نخواهند داشت.

رهبری اذن جهاد دهند مردم آذربایجان شر داعشی‌ها و تکفیرها را از سر مسلمانان کم می‌کنند

امام جمعه تبریز عنوان داشت: نامه‌های فراوانی بر آمادگی با جنگ علیه داعشی‌ها، تکفیری و سلفی‌های از سوی مردم و جوانان آذربایجان‌شرقی به دفتر می‌رسد.

وی تصریح کرد: به محضر مقام عظمای ولایت اعلام می‌کنیم رهبرا اگر لب تکان داده و اذن جهاد دهند، هزاران نفر از مردم غیور آذربایجان آمادگی دارند شر آل‌سعود، داعشی، تکفیری‌ها، سلفی‌ها را از سر مسلمانان کم کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود، پرداخت زکات فطره را واجب و لازمه تضمین سلامتی جسم و روح در طول یک سال دانست و گفت: مؤمنان پس از یک ماه بندگی و عبودیت در درگاه الهی با پرداخت زکات فطره مایه خیر و برکت برای مستمندان و طول عمر برای خود و خانواده هستند.

آیت‌الله مجتهدشبستری گفت: هر مسلمان باید یک تا سه کیلو گندم، جو، کشمش، خرما و برنج یا قیمت معادل این اقلام را به عنوان زکات فطره پرداخت کند.

وی در پایان توضیح داد: با توجه به اینکه قوت غالب مردم آذربایجان شرقی نان و گندم است، باید قیمت سه کیلو گندم به عنوان زکات فطره دراستان پرداخت شود که حدود 50 هزار ریال است.

انتهای پیام/60002/ذ40

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار