انتقاد از نبود نمازخانه در محور سرچم

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: نبود یک نمازخانه در محور سرچم نقص فنی است و باید اصلاح شود.
کد خبر: ۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹ 20 February 2015

به گزارش خبرنگار مهر، الله شکر عبدی در جلسه بررسی وضعیت نمازخانه های بین راهی اردبیل تصریح کرد: ۳۷ نماز خانه بین راهی در سطح استان دایر است.

وی افزود: این تعداد مواردی است که ما نماز خانه تلقی می کنیم و به عنوان مثال یک رستوران که بخشی برای نماز خواندن اختصاص داده در این لیست گنجانده نمی شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان با بیان اینکه از کل نمازخانه های بین راهی فقط پنج مورد مطلوب است، اضافه کرد: ۱۵ مورد خوب و هشت مورد نامطلوب نیز شناسایی کردیم.

به گفته عبدی در ساخت نمازخانه های بین راهی ادارات حمل و نقل، راه و شهرسازی، اوقاف، تبلیغات اسلامی، شرکت نفت و میراث فرهنگی دخیل اند و برای بهسازی مشارکت تمامی این دستگاه ها ضروری است.

وی در خصوص گلایه مندی شهروندان از نبود یک نمازخانه در محور سرچم، ادامه داد: نبود نمازخانه در این محور یک نقص فنی است و ما برای احداث آن در یک مجتمع فرهنگی خدماتی مکاتبه کرده ایم.

مدیر ستاد اقامه نماز استان نتایج مکاتبات را تصمیم گیری برای ساخت یک نماز خانه بین اتوبان زنجان و سه راهی خلخال عنوان کرد و افزود: علاوه بر این در ورودی شهر اردبیل نیز نمازخانه های مطلوبی نداریم.

عبدی تصریح کرد: با تکمیل امامزاده سید صدرالدین مشکل ورودی مشگین شهر رفع می شود و در عین حال انتظار داریم دستگاه های متولی برای سایر ورودی های شهر نیز تدبیر کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار