مشاوران و مددکاران انتظامی حافظ اسرار مردم باشند

جانشین انتظامی استان ایلام گفت: مشاوران و مددکاران انتظامی حافظ اسرار مردم باشند.
کد خبر: ۵۹۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 22 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام،  سرهنگ حسن کاظمی امروز در مراسم تجلیل از مشاوران  و مددکاران اجتماعی انتظامی استان ایلام اظهار داشت: آسیب های اجتماعی غالباً زائده کمبودهاست و همه جرائم نیز  از این آسیب ها سرچشمه می گیرد.

وی افزود: در هر جایی که جرمی اتفاق می افتد ریشه یک آسیب اجتماعی در میان است که از آن پیشگیری نشده و در جامعه بروز و ظهور پیدا کرده است.

جانشین انتظامی استان ایلام یادآور شد: وظیفه نیروی انتظامی به عنوان نوک پیکان، برقراری نظم و امنیت در جامعه  است و لاجرم بایستی با تخلفات برخورد کند.

وی تصریح کرد: در سال های اخیر نیروی انتظامی علاوه بر برخورد با تخلفات، در مباحث اجتماعی ورود پیدا کرده و خدا را شکر،پرونده درخشانی در این زمینه داشته است.

سرهنگ کاظمی تصریح کرد: مهمترین اقدامی که نیروی انتظامی در حوزه ورود به مباحث اجتماعی انجام داده است، راه اندازی مراکز مشاوره و مددکاری در سطح استان ها و کلانترهای و پاسگاههای شهرستان های تابعه بوده است.

وی به نقش کلیدی مشاوران و مددکاران انتظامی اشاره کرد و گفت: مشاوران و مددکاران نقش یک معلم و مربی دارند که بایستی دلسوزانه در راه پیشگیری از آسیب های اجتماعی گام بردارند.

جانشین انتظامی استان ایلام یادآور شد:مشاوران و مددکاران بایستی حافظ اسرار مردم باشند و با دقت و ظرافت کنترل کنند چرا که مردم آنها را به عنوان امین خود می دانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار