توزیع 5 هزار بسته لوازم التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند ایلامی

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام گفت: با بازگشایی مدارس بیش از 5 هزار بسته لوازم و التحریر در بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شده است.
کد خبر: ۱۱۸۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷ 22 September 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد زارع با تاکید بر اینکه تلاش کرده ایم دانش آموزان کم برخوردار در سطح استان با بازگشایی مدارس مشکل لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار نداشته باشند، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، با شناسایی دانش‌آموزان نیازمند با کمک گروه‌های جهادی و خانه‌های احسان مستقر در محلات حاشیه‌ شهرها به حمایت از دانش‌آموزان کم بضاعت می‌شتابد و لوازم التحریر و نوشت افزار درب منازل تحویل میدهند. 

وی با بیان اینکه بیش از ۵ هزار بسته لوازم التحریر و نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمند در سطح استان توزیع شده است، افزود: با تمام توان از دانش آموزان نیازمند سطح استان حمایت خواهیم کرد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ایلام، کیف، دفتر، مداد، پاک کن، مداد رنگی، مداد تراش و خط کش را از جمله وسایل لوازم التحریر عنوان و خاطرنشان کرد: در طول سال این حمایت ها با همکاری قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ادامه دارد.

زارع با تا کید بر اینکه در تلاش هستیم تا دانش آموزی به دلیل کم دستی از تحصیل باز نماند، بیان کرد: دانش آموزان آینده ساز و ریشه توسعه در کشور هستند لذا هزینه در این حوزه سرمایه گذاری ارزشمندی برای آینده ایران عزیز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار