برخورد با تخریب کنندگان منابع طبیعی در ارشق

مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری بخش ارشق مشگین‌شهر گفت: ما هیچ مماشاتی با تخریب‌کنندگان اراضی ملی و منابع طبیعی نمی‌کنیم.
کد خبر: ۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۵ 17 February 2015
به گزارش فارس، علی حیدر راثی نظام عصر امروز در جلسه مقابله با تخریب‌کنندگان منابع طبیعی در ارشق اظهار کرد: با تلاش ماموران منابع طبیعی بخش ارشق حکم رفع تصرف در سه هزار و 500 متر مربع از اراضی ملی روستای حاجی سفیلو از توابع ارشق اجرا شد.

وی تصریح کرد: مأموران منابع طبیعی و آبخیزداری بخش ارشق حین گشت و حفاظت از اراضی روستای حاجی سفیلو مشاهده کردند که مقدار سه هزار و 500 متر مربع از اراضی ملی روستای حاجی سفیلو به قصد نهال‌کاری حصارکشی شده است.

مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری بخش ارشق مشگین‌شهر گفت: اقدامات قانونی در این زمینه به سرعت انجام و پرونده تخلف برای متخلفان تنظیم و برای ارسال به مراجع قضایی به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مشگین‌شهر ارسال شد.

راثی نظام افزود: در نهایت پس از سیر مراحل قانونی متخلفان طبق رأی صادره از طرف ریاست شعبه اول دادگاه عمومی بخش ارشق محکوم و طبق حکم قاضی اجرای احکام دادگاه عمومی با هماهنگی پاسگاه انتظامی بخش ارشق حکم رفع تصرف اجرا شد.

وی در پایان تنها و بهترین راه ایجاد طبیعت سالم و عاری از تخریب را احترام به قانون و جلوگیری از هرگونه زیاده‌خواهی عنوان کرد و ادامه داد: انتظار این است که مردم خودشان در این بخش پیشگام شوند که این اقدام نشان‌دهنده اوج روح قانونمندی در جامعه است و باید به عنوان یک ارزش تبلیغ شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار