استاندار چهارمحال و بختیاری:

آمار و اطلاعات به‌روز مبنای برنامه‌ریزی صحیح است

تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: آمار واطلاعات به‌روز، پایه برنامه‌ریزی صحیح و اصولی با اثربخشی مناسب است.
کد خبر: ۵۴۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 25 December 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در شورای راهبری جمعیت چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ضعف و کمبود منابع آمار و اطلاعات به‌روز، صحیح و دقیق چالش نظام برنامه ‌ریزی است و غفلت در این زمینه کندی و شکست در برنامه‌ها و هدر دادن اعتبارات و منابع را رقم می‌زند.
وی افزود: آمار واطلاعات به‌روز، پایه برنامه ریزی صحیح و اصولی با اثربخشی مناسب است.
وی با اشاره به وجود برخی بحران‌ها و آسیب‌های اجتماعی در استان، تصریح کرد: رفع این بحران‌ها نیازمند آمار به‌روز و صحیح و استفاده از تکنولوژی و فناوری جدید است.
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستبی استان چهارمحال و بختیاری نیز از تحت پوشش بودن 32 هزار معلول توسط سازمان بهزیستی استان خبر داد و گفت: سه هزار و 100 نفر از سالمندان استان نیز از خدمات این سازمان بهره‌می‌برند.
تهمینه اسماعیلیان سیاست اصلی سازمان در خصوص سالمندان را زندگی آنان در کنار خانواده دانست و گفت: سالمندانی که نیاز به مراقبت ویژه دارند و خانواده تمایلی به خروج آنان از خانه ندارند، پرستار مراقبتی از سوی این سازمان برای آن‌ها فرستاده می‌شود.
وی با اشاره به وجود 16 مرکز خدمات توانبخشی و مراقبتی سالمندان در استان تصریح کرد: از این تعداد 13 مرکز روزانه با یک هزار و 500 سالمند و سه مرکز شبانه (مراکزی که برای سالمندان با نیاز مراقبتی خاص تعبیه شده است) با 175 سالمند است.
اسماعیلیان با اشاره به ضرورت آموزش‌های پیش‌از ازدواج در جامعه تصریح کرد: این آموزش‌ها به صورت مستمر از سال 81 در حال برگزاری هستند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال سازمان بهزیستی کمک هزینه جهیزیه 50 نفر تحت پوشش را پرداخت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار