جابه‌جایی بیش از۵۹۰ هزار نفر مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی در چهارمحال وبختیاری

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال وبختیاری جابه‌جایی بیش از ۵۹۰ هزار نفر مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی برون و درون استانی طی سه ماهه اول امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴ 30 June 2024

به گزارش تابناک چهارمحال وبختیاری، حسین مالکی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از جابجایی ۲۲۵ هزار و ۶۹۵ نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون استانی و ۳۶۴ هزار و ۷۴۳ نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی درون استانی طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به جابجایی این تعداد مسافر در قالب ۸۱ هزار و ۳۲۸سفر، اظهار کرد: از این تعداد ۲۸ هزار و ۵۸۱ سفر برون استانی و ۵۲ هزار و ۸۴۷ سفر درون استانی بوده‌اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به فعالیت ۵۷ شرکت حمل و نقل مسافربری در استان تصریح کرد: در حال حاضر ۲۷۴دستگاه اتوبوس، ۷۸۹دستگاه مینی‌بوس، ۹۶۷ سواری، با ۳۶۱۶ نفر راننده و ۲۰۳۰ ناوگان حمل و نقل مسافری تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال وبختیاری در حال ارائه خدمات به مسافرین هستند

مالکی افزود: عمر متوسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان در حال حاضر اتوبوس بیش از ۱۷ سال، مینی بوس بیش از ۲۹ سال، سواری ۱۳ سال می‌باشد.

مالکی تصریح کرد:مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را از رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار