ازدواج مهمترین مطالبه ایتام خراسان‌شمالی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی گفت:مهمترین مطالبه ایتام بالای 18 سال استان اشتغال و ازدواج است.
کد خبر: ۵۳۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸ 26 June 2015

به گزارش تابناک خراسان شمالی،حسن نعمتی اظهار کرد:ایتام بالای 18 سال استان به دلیل فوت سرپرست،از حمایت‌های وی بی بهره بوده و با مشکلاتی همانند اشتغال و ازدواج دست و پنج نرم می کنند.

وی با اشاره به حامی یابی برای ایتام استان،ادامه داد:همه ایتام بالای 18 سال استان حامی نداشته و فقط نیازهای تعدادی از این ایتام از طریق کمک حامیان رفع می شود.

نعمتی با ذکر این که ایتام زیر 18 سال استان نیز دارای مشکلات تامین هزینه های تحصیلی هستند، افزود: با توجه به شروع فصل ثبت نام در مدارس،حامیان بیشتر به ایتام تحت پوشش خود کمک کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح محسنین برای خانواده های دارای فرزند غیر یتیم،عنوان کرد: در این خانواده ها ،سرپرست زندانی و یا بیمار بوده و علاوه بر تامین هزینه ها و رنج تحمل بیماری و دوری از خانواده ،مشکلات مالی نیز به آنان فشار می آورد.

نعمتی خاطر نشان کرد: هم اکنون در قالب این طرح 400 دانش آموز غیر یتیم در سطح استان به دلیل بیماری سرپرست خانوار نیازمند کمک هستند.

وی یادآور شد: درحال حاضر 40 هزار حامی در استان از شش هزار یتیم حمایت می‌کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار