معاون توسعه اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

شهرکرد سردترین مرکز استان کشور/دمای هوا کاهش می‌یابد

تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه صبح امروز شهرکرد سردترین مرکز استان کشور بود، گفت: دمای هوای استان تا پایان هفته جاری یک تا دو درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۵۲۰۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 07 November 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره اظهار کرد: بر اساس آخرین داده‌های هواشناسی برای سه روز آینده، آسمانی صاف تا قسمتی‌ابری، در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت غبار رقیق در برخی نقاط چهارمحال و بختیاری انتظار می‌رود، افزود: با توجه به تشکیل چشمه‌های گرد و خاک کشور عراق، شاهد وضعیت ناسالم هوا برای گروه حساس در بعدازظهر‌ها خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شهرکرد صبح امروز با دمای منفی دو درجه سانتی‌گراد سرد‌ترین مرکز استان کشور بود، اضافه کرد: بیشینه دمای هوای شهرکرد امروز به 20 درجه سانتی‌گراد و لردگان به 24 درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد رسید.

قطره از کاهش یک تا دو درجه‌ای دمای استان تا پایان هفته جاری خبر و ادامه داد: انتظار می‌رود دمای شهرکرد صبح فردا به منفی 3 درجه سانتی‌گراد برسد.

وی گفت: با توجه به نقشه‌های هواشناسی منطقه، متأسفانه بارشی تا پایان هفته جاری در استان وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار