اختصـــاصــی تابناک/

در هفته پدافند غیر عامل در شورای اداری سوق مطرح شد/پدافند غیر عامل پشتوانه ای قوی برای تأمین امنیت و افزایش اقتدار ملی + تصاویر

طی دو روز گذشته دو جلسه در خصوص پدافند غیر عامل در محل بخشداری سوق به ریاست تورج رزمجو بخشدار سوق برگزار شد و برگزاری این جلسات نشان از اهمیت مبحث پدافند غیر عامل در بخش سوق میباشد.
کد خبر: ۵۱۸۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷ 02 November 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، طی دو روز گذشته دو جلسه در خصوص پدافند غیر عامل در محل بخشداری سوق 
به ریاست تورج رزمجو بخشدار سوق برگزار شد و برگزاری این جلسات نشان از اهمیت مبحث پدافند غیر عامل در بخش سوق میباشد.
 جلسه اول با حضور دهیاران و اعضای شورای روستایی بخش سوق و جلسه دوم با حضور اعضای شورای اداری،شهردار جدید، فرمانده حوزه مقاومت بسیج و کلانتری سوق در محل بخشداری برگزار گردید.
  بخشدار سوق اظهار داشت: پدافند غیر عامل یک موضوع بسیار مهم و ضروری است که باید همه دستگاههای اجرایی و آحاد مردم از آن شناخت کافی داشته باشند.
تورج رزمجو پدافند مبحث پدافند غیر عامل را تامین کننده امنیت کشور و استان دانست و خاطر نشان کرد: دستگاههای اجرایی با برگزاری رزمایش های مختلف آمادگی خود را جهت مقابله با حوادث پیش بینی نشده داشته باشند.
 بخشدار سوق پدافند غیر عامل را راحت ترین و در عین حال پر دردسرترین شیوه برای دفاع از اشخاص، اماکن و تاسیسات دانست و از آن به عنوان پشتوانه ای قوی در کنار نیروهای مسلح برای تامین امنیت و افزایش اقتدار ملی نام برد.
در این جلسه شهردار سوق
 با تشکر از بخشدار و حضور در اولین جلسه شورای اداری شهر سوق گفت :شهرداری ها می بایست در راستای پدافند غیر عامل یک سری اقداماتی انجام داده و از تمامی عناصر با اهمیت در این خصوص بهره برداری صحیح و اصولی نماید.
عیسی غندی تشکیل کارگاه مرتبط با پدافند غیر عامل را به عنوان اولین اقدام در این مسیر نام برد تا در شرایط بحرانی یک گروه موجب تداوم فعالیت های زیربنایی ، ادامه خدمت رسانی و تسهیل مدیریت اداره شهری در آن شرایط باشد.
 وی در پایان گفت: شهرداری ها باید با لحاظ نمودن مسایل مربوط به دفاع غیر نظامی در طراحی هایی در نقشه های شهری، کالبدشهری، فضاهای بازشهری، ساختمان های بزرگ و کوچک، شریانهای عمده و دسترسی های مختلف را به نحوی اجرا و طراحی نمایند که در زمان بحران موجبات نجات جان بسیاری از مردم باشند.

کیومرث دوستکام


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار