تغییر مسیر بهشت و جهنم سیاسی تاجگردون

تاجگردون : نه با کسی به بهشت می‌روم نه با کسی به جهنم، ما می‌خواهیم سرنوشت بهشت‌مان را خودمان انتخاب کنیم.
کد خبر: ۱۱۷۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷ 04 July 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شامگاه چهارشنبه در گردهمایی بزرگ طرفداران مسعود پزشکیان گفت. در چند سال اخیر سرمایه ایران (نفت) را با چای سریلانکا، انبه پاکستان و اسباب‌بازی چین تهاتر می‌کنند.
غلام رضا تاج گردون بیان کرد: پزشکیان تا به امروز در مجلس آویزان هیچ کسی نشده و دولت پزشکیان دولتی منصف، مقتدر و پاک‌دست برای ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه پشت رئیس جمهور باشید تا رییس جمهور پشت شما باشید ادامه داد: مسعود پزشکیان ۱۰۰ درصد خالص است و از کسی نمی‌ترسد و رئیس جمهور باید قاطع باشد.

تاجگردون با بیان اینکه مردم زاگرس رفیق وکیل خود را رئیس جمهور می‌کنند و پای او می‌ایستند گفت: جای نگرانی دارد که درصد کمی از مردم در جمعه گذشته پای صندوق رای رفتند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: کسانی امروز در تلویزیون بیگانه نشسته‌اند مردم را به رای ندادن تشویق می‌کنند.

تاجگردون بیان کرد: ما فکر کردیم شب‌نامه و تخریب رقیب فقط در گچساران است، ولی این موضوع در جا‌هایی دیگر ریشه دارد.

وی تصریح کرد: رقیب در مناظرات خود مردم ایران را درگیر قیمت بنزین کردند، کسی که فرق لندکروز و ۲۰۶ را نمی‌داند می‌خواهد برای کشور تصمیم بگیرد، مگر می‌شود با حرف و شعار مردم را معطل کرد.
تاج گردون ابراز کرد: اگر می‌خواهیم به جای بنزین معمولی بنزین سوپر داشته باشیم روز جمعه رای خود را به مسعود پزشکیان دهید.

وی اظهار کرد: ایران مهد تمدنی است که جهان به آن افتخار می‌کرد، ایران به گذشته باز خواهد گشت، ما دشمن را دشمن می‌دانیم و مخالفین را موافق می‌کنیم.

تاج گردون با بیان اینکه انتظار می‌رود هیات اجرایی انتخابات امانتدار رای مردم باشند ابراز کرد: امروز ما حقمان را از همان جایی که گرفتن پس گرفتیم و راه مان را ادامه خواهیم داد.

تاج گردون با بیان اینکه هر کس به ایران علاقمند است باید در این انتخابات شرکت کند گفت: حضور پررنگ مردم در انتخابات، یکی از مظاهر درخشان ایران قوی و نیرومند است.

وی ابراز کرد: انتخابات یک فرصت برای تعیین سرنوشت سیاسی کشور از سوی مردم است.

تاجگردون تصریح کرد: چند سال است که من نمی‌دانم در این مملکت چه اتفاقی دارد می‌افتد پول نفت کجا و با چه قیمتی به کجا می‌رود و امروز یک میلیون و ۲ میلیون بشکه نفت گم می‌شود و کسی حرفی نمی‌زند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمهوری اسلامی برای ادامه بقایش نیازمند همت همه مردم ایران است و همه باید در انتخابات شرکت کنیم و سرنوشت خودمان را تعیین کنیم.

وی ادامه داد: مردم باید نسبت به آینده خویش حساس باشند و بیش از ۶۰ درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد در جمعه گذشته رای نداده‌اند و مشارکت ۴۰ درصدی مردم این استان که همیشه مشارکت آن‌ها در انتخابات زبانزد بوده شکست سنگینی است.

تاج‌گردون بیان کرد: بیش از ۲ دهه پزشکیان را می‌شناسم او عین راستگویی و صداقتش حرف می‌زند و همه چیز را بهتر از ما می‌داندو فقط نمی‌خواهد جامعه کارشناسی را از خودش دور کند.

وی ادامه داد: نه با کسی به بهشت می‌روم نه با کسی به جهنم، ما می‌خواهیم سرنوشت بهشت‌مان را خودمان انتخاب کنیم.

تاجگردون با بیان اینکه امروز دعوای اصلاح طلب و اصولگرا نیست گفت: نباید به آرای مردم خیانت کرد ما برای ایران پای صندوق‌های رای خواهیم رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار