خبرنگاران و اصحاب رسانه سفیران آگاهی بخشی و جهادگران عرصه فرهنگی هستند

مدیر آموزش و پرورش پاوه گفت:خبرنگاران و اصحاب رسانه سفیران آگاهی بخشی و جهادگران عرصه فرهنگی هستند، که با چیدن کلمات و جملات با مهارت و ظرافت خاص در کنار یکدیگر به عنوان فرماندهان آگاهی بخشی در جامعه نقش آفرینی می کنند.
کد خبر: ۴۷۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷ 09 August 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از پاوه،مختار برزگر فرد افزود: اصحاب رسانه هم نشین و همدم قلم و جوهرند، قلمی که خداوند در قرآن کریم بدان سوگند یاد نموده و این ارزش و جایگاه رفیع فعالان این عرصه را می رساند.

وی خاطر نشان کرد: واقعیت و حقیقت دو مقوله متفاوت هستند، واقعیت ریشه در وَقَعَ داشته و به معنای آن چیزی است که اتفاق افتاده و حقیقت ریشه در حق داشته و آن چیزی است که حقیقت دارد، که در این راستا رسالت خبرنگار نیز آن است که واقعیت ها را به حقیقت تبدیل کنند.

برزگرفرد ذوق ذاتی، سرعت در انتشار، حق طلبی و حق گویی و محرم بودن را از ویژگی های بارز اصحاب رسانه و خبرنگاران عنوان کرد که این ویژگی ها در رسانه های پویا و قابل اعتماد برای جامعه نمود عینی پیدا می کند.

مدیر آموزش و پروش پاوه در پایان با تجلیل از همراهی و همکاری اصحاب رسانه شهرستان پاوه با مدیریت آموزش و پرورش،خبرنگاران را بازوان توانمند برای آموزش و پرورش عنوان کرد که با تهیه و انتشار اخبار و گزارش ها می توانند نقش پررنگی در توسعه و پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت داشته باشند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران شهرستان پاوه با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار