آبیاری فضاهای سبز مریانج مکانیزه شد

شهردار مریانج از مکانیزه شدن آبیاری فضاهای سبز شهر مریانج در سال جدید خبر داد.
کد خبر: ۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵ 12 February 2015

شهردار مریانج از مکانیزه شدن آبیاری فضاهای سبز شهر مریانج در سال جدید خبر داد.

محسن معصوم علیزاده در گفت‌وگو با فارس  با اشاره به وضعیت آبیاری فضاهای سبز مریانج اظهار داشت: در سال جدید با توجه به کمبود آب به دنبال آن هستیم تا آبیاری فضاهای موجود سبز مریانج را مکانیزه کنیم.

وی ادامه داد: در بودجه سال آینده شهرداری مریانج رقم مناسبی برای مکانیزه کردن سیستم‌های آبیاری در نظر گرفته تا تمام فضای سبز از این روش آبیاری شود و در آینده باید از شیوه‌های نوین‌تر استفاده کرد.

شهردار مریانج با بیان اینکه شناسنامه‌دار شدن درخت‌های مریانج در دستور کار قرار گرفته، گفت: داشتن اطلاعات جامع در خصوص فضای سبز یکی از نیازهای اصلی برای برنامه‌ریزی در مقطع کنونی است زیرا حفظ سلامت و زیبایی فضای سبز لازمه هر شهری است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از صدمه زدن و قطع بی‌رویه درختان باید سریعتر درختان مریانج را پلاک‌کوب کنیم و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، به زودی برای هر درخت، شناسنامه‌ای تشکیل و اطلاعات کامل آن همانند نوع، سن، موقعیت مکانی، ارتفاع، وضعیت سلامت، درگیری با شبکه برق، نحوه آبیاری و سایر مشخصات ثبت و پلاک‌کوبی درختان انجام خواهد شد.

معصوم علیزاده اضافه کرد: از ابتدای زمستان تاکنون موفق شدیم تمام درختان موجود در سطح شهر را هرس کنیم تا در ابتدای فصل بهار درختان زیبا و بدون شاخ و برگ اضافه داشته باشیم.

وی ادامه داد: برای توسعه فضای سبز یک بوستان بزرگ را در دست احداث داریم که تا اواخر تابستان سال آینده عملیات احداث آن به اتمام خواهد رسید.

وی تصریح کرد: در حال برنامه‌ریزی برای توانمندسازی بهتر بوستان‌های موجود در سطح شهر هستیم تا خدمات بهتری به شهروندان ارائه کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار