برنامه مدون و اصولی برای آموزش کارکنان امور مالی دانشگاه داریم

مدیر مالی دانشگاه از اجرای برنامه مدون و اصولی برای آموزش کارکنان امور مالی دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۴۳۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 02 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک ،محسن  نصرتی با بیان اینکه پس از  استقرار حسابداری تعهدی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همپای سایر دانشگاههای علوم پزشکی کشور شد به بحث "بهای تمام شده خدمات "بعنوان  گام دوم نظام نوین مالی اشاره کرد و گفت : با تشکیل کارگروه بهای تمام شده و پایلوت نمودن مرکز آموزشی درمانی دکتر محمد کرمانشاهی آشنایی کارشناسان مالی دانشگاه با مبحث مذکور بسیار ضروری به نظر می رسید.

وی در ادامه  با توجه به ضرورت فوق افزود : دوره ۱۰ جلسه ای بهای تمام شده توسط اساتید حسابداری برجسته در دستور کار مدیریت مالی قرار گرفت و ابراز امیدواری کرد که پس از بیان مسائل تئوریک در ادامه با بار علمی مناسب وارد فاز دوم نظام نوین مالی شویم .

مدیر امور مالی دانشگاه همچنین از آغاز اولین جلسه کارگاه آموزشی در دهم خردادماه با تدریس دکتر جمشیدی نوید در سالن مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی خبر داد و گفت: در کارگاه مذکور مسئولین حسابداری و کارشناسان مالی حضور داشتند و مقدمات آشنایی با حسابداری قیمت تمام شده را آموختند.

نصرتی در پایان اظهار داشت: به نظر می رسد با توجه به شواهد این کارگاه  و استقبال صورت گرفته در گام دوم ضمن تسلط کافی بر بحث هدف همچون گذشته موفق و پیشرو در عرصه نظام نوین مالی ظاهر شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار