کامران رضایی در گفتگو با تابناک:

شروع دوره ی آموزشی فیلم سازی از اول خردادماه/ تولید دو فیلم مستند در ماه مبارک رمضان

مسئول انجمن سینمایی جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه دوره ی جدید رشته های عکاسی، تصویربرداری، تدوین، فیلم نامه نویسی از آغاز فصل بهارشروع و به مدت سه ماه ادامه خواهد داشت،افزود: ازاول خردادماه سالجاری نیز کلاس های آموزش فیلم سازی به مدت هفت ماه شروع می شود.
کد خبر: ۴۲۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 15 May 2017
کامران رضایی امروز در گفتگو با خبرنگارتابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: هنرجویان انجمن به مناسبت ماه مبارک رمضان دو مستند با موضوع تاثیر ماه رمضان و روزه داری برروحیات* بازاریان*  تهیه خواهند کرد، که در این مستند فضای معنوی بر کسب و‌کار آنان به نمایش در خواهد آمد.

وی اظهارداشت: تیم فارغ التحصیلان عکاسی نیز در حال عکس برداری از  تبلیغات انتخاباتی هستند که عکس های آنان در آرشیو انجمن ذخیره می شود،  همچنین در ماه مبارک رمضان بخش عکاسی مستند نیز شروع به کار خواهد کرد و اگر امکانات فراهم شود نمایشگاه عکس هم برگزار خواهیم کرد.

مسئول انجمن سینمایی جوانان استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: هنرجویان سه روز در هفته براساس سرفصل های آموزشی استاندارد، مشغول آموزش در رشته های مختلف هستند، که پس از پایان دوره یا برگزاری آزمون به پذیرفته شدگان گواهی نامه دوره ی تخصصی داده می شود.

رضایی با اشاره به اینکه در اسفندماه سال گذشته  پاتوق*  فیلم کوتاه * با همکاری معاونت فرهنگی وهنری شهرداری افتتاح شد، افزود: در فرهنگسرای شهرداری روز های سه شنبه فیلم های ایران و جهان برای علاقه منداندبه نمایش گذاشته می شود.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار