مهناز فتاحی در گفتگو با تابناک:

اگر تاریخ به مردم معرفی شود؛ تاثیرات مثبتی در جامعه خواهد داشت

نویسنده ی حوزه دفاع مقدس با بیان اینکه این روزها کار زندگینامه داستانی یکی از شهدای کارگر و روستایی کرمانشاه را انجام می دهم،گفت : شخصیت داستانی این زندگینامه، مردی روستایی و باغیرت که در زمان جنگ با پدر و مادر ، همسر و فرزند و دو برادرش به شهادت می رسند .
کد خبر: ۴۲۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 13 May 2017
مهناز فتاحی امروز در گفتگو با خبرنگارتابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: او یکی از مردان باغیرت روستای* ارکوازی * شهرستان اسلام آباد غرب است، هم چنین مجموعه ای با * عنوان دوستان عجیب پیامبر* پیامبر نوشته ام که قرار است به زودی چاپ شود.

وی در ادامه تصریح کرد:  به امید خدا مشغول نوشتن خاطرات خودم از دوران جنگ هستم  آن هم از نگاه یک کودک  که از زمان شروع جنگ به صورت غیر رسمی جنگ را حس و تجربه می کند.

نویسنده حوزه ی دفاع مقدس تصریح کرد:  اگر موضوعات وسوژه های خوبی سر راهم قرار بگیرند حتما به آن ها توجه خواهم کرد ،آنچه وظیفه ی من به عنوان یک زن نویسنده ی کرمانشاهی است، که ارزش های دفاع مقدس فداکاری ها و شهامت مردان و زنان کرد را به نسل امروز معرفی کنم.

فتاحی با بیان اینکه انتظار من از مردم و مسئولان این است که از ادبیات شهر و دیارشان حمایت کنند، افزود: اگر این تاریخ و ماجراها به درستی به مردم معرفی شود قطعا تاثیرات مثبت آن را در جامعه حس خواهند کرد.این نویسنده ی کرمانشاهی خاطرنشان کرد:حق این مردم و خصوصا جوانان این است که با نمونه های ماندگار دفاع مقدس آشنا شوند و این ارزشها به نسل جوان معرفی شود .

 وی با اشاره به احساس خود در هنگام رونمایی کتاب* پناهگاه بی پناه*، اظهارداشت:  حسی از غم و شادی بود  انگار به صدای کودکانی که مرا صدا کرده و ازمن خواسته بودند ماجرایشان را ثبت کنم جواب داده بودم .

مهناز فتاحی ادامه داد:  حس می کردم بار سنگینی از دوشم برداشته شده است از دیدن راویان کارم گریه ام گرفته بود بعداز بیست و نه سال انگار شهدای پناهگاه با لبخند با من برخورد می کردند .

او در پایان گفت: برخورد مردم ومسوولان هم تا این جای کار خوب بوده، که کار تازه  در این حوزه به جامعه معرفی شده، است.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار