سرهنگ بهروز سرتیپ نیا در گفتگو با تابناک:

قاتل دختر جوان در اسلام آباد غرب کمتر از یک ساعت دستگیر شد

فرمانده انتظامی اسلام آباد غرب گفت: قاتل دختر جوان در اسلام آباد در کمتر از یک ساعت طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد
کد خبر: ۴۱۷۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۴ 03 May 2017
سرهنگ بهروز سرتیپ نیا در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:شخصی بنام اشکان قنبری حوالی ساعت 19 امشب روبروی بانک رفاه کارگران در مرکز شهرستان اسلام آباد غرب اقدام به تیراندازی به مادر و دختری نمود.

وی خاطر نشان کردضارب چندین بار به دخترمورد علاقه اش ابرازعلاقه نموده که دختر حاضر به ازدواج نمی شود و با شخص دیگری ازدواج می کندو پس از مدتی ازدواجش منجر به طلاق می گردد و پسر دوباره شروع به ابراز علاقه می نماید و با  مخالفت شدید خانوداه دختر مواجه می شود.

سرهنگ سرتیپ نیا تصریح کرد: تا امروز که مادر و دختردر حال گذشتن از خیابان هستند که  فرد مذکور  سد راه آنها شده و  ابراز علاقه می کند و که بامخالفت شدید مادر روبرو می شود  و پسر آنهارا تهدید به تیراندازی می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب در ادامه افزود:فرد مذکور در خیابان اقدام به تیراندازی به سمت مادر و دختر می نماید که دختر در دم  کشته و مادر به بیمارستان منتقل می شود و فرد مسلح از آنجا متواری می شود. 

 وی اظهار داشت:طی تماس های مردمی با پلیس 110 یک اکیپ ورزیده سریعا به محل حادثه اعزام می شوند و در اولین کار با بررسی  دوربین های مدار بسته  قاتل را شناسایی می نمایند.

به گفته این مقام نظامی:با تاتیک های پلیسی ، مخبرین محلی و مردمی  یک گروه ضربت به محل زندگی قاتل مراجعه  و در یک حرکت فوق العاده ضر بتی هنگامی که ضارب قصد متواری شدن با  یک آژانس را داشته  اورا دستگیر و تحویل مراجع قضایی می دهند.

سرتیپ نیا در پایان گفت:از فرد مسلح یک قبضه اسلحه  کشف و تحویل مقامات داده شده است.
 فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب تاکید کرد:این عملیات در نوع خود بسیار فوق العاده بود  و این مدت زمان کوتاه حاکی از اقتدار و توانمندی نیروی انتظامی در اجرای قانون و مقابله با قانون‌شکنی است که در کمتر از یک ساعت قاتل دستگیر شد.

لازم بذکر است در همان ساعات اول فرد مسلح به جرم مرتکب شده اعتراف نموده  و جهت سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شده است.
گفتگو از صفورا دانایی فرد
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار