افزایش قیمت کار صیادان را تعطیل می کند

مدیرعامل اتحادیه تعاونی صیادی استان بوشهر گفت: افزایش ناگهانی قیمت سوخت، جو روانی در بین فعالان در شناورهای صفاری ایجاد کرده، هزینه صیادان با درآمدشان همخوانی ندارد و همین امر منجر به تعطیلی کار صیادان می‌شود.
کد خبر: ۴۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 31 May 2015
تابناک بوشهر: محمد کارگر صبح امروز در نشست فعالان اقتصادی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر 707 کیلومتر مرز مشترک دریایی دارد که از بین 10 شهرستان این استان، 8 شهرستان ساحلی است و صید و صیادی هم از شاخص‌های توسعه است.

وی بیان کرد: با توجه به افزایش ناگهانی قیمت سوخت، جو روانی در عرصه صیادی و در بین فعالان در شناورهای صفاری ایجاد شده است و اکنون هزینه صیادان با درآمدشان همخوانی ندارد و همین امر منجر به تعطیلی کار صیادان می‌شود.

کارگر تصریح کرد:  با توجه به اینکه دولت اعلام کرده اشتغال مکمل اقتصاد است و بیکاری نیز بزهکاری در بردارد هرگونه مشکلات در امر صادرات، اشتغال ساحل‌نشینان استان بوشهر را با مشکل مواجه می‌کند.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی صیادی استان بوشهر گفت: انتظار داریم افزایش قیمت سوخت ساماندهی شود تا شاهد رضایتمندی صیادان باشیم تا در کنار آن صیادان بتوانند در خلیج‌فارس به صیادی بپردارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار