رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح بوشهر معرفی شد/ مشایخ رفت، بحرانی‌فرد آمد

گروه استان‌ها- در آیینی با حضور مسئولان استانی و کشوری، رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح بوشهر معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۸۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲ 28 September 2024

به گزارش خبرنگار " تابناک بوشهر" پیش از ظهر شنبه در آیینی با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور و مدیران استانی و فرماندهان سپاه و ارتش، کریم بحرانی‌فرد به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان معرفی شد.

 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ‌کشور در این آیین بیان کرد: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز شاهد پیشرفت و موفقیت نظام اسلامی هستیم.

حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان افزود: سازمان قضایی نیروهای مسلح نقش مهمی در استان و کشور بر عهده دارد و امروز لازم می‌دانم از تلاش‌های محمدزمان مشایخ رئیس سابق سازمان در استان بوشهر بخاطر خدمات قابل توجه قدردانی کنم.

 وی اضافه کرد: پیشگیری از وقوع جرم یک مساله بسیار مهم و اساسی در این نهاد است که باید برای تحقق این مهم گام برداریم.

 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: صیانت از حقوق نیروهای مسلح و تامین امنیت و سلامت جامعه هدف از دیگر اهداف مهم است.

پورخاقان با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی افزود: رژیم صهیونیستی به استیصال و بن‌بست رسیده و نابودی و اضمحلال این رژیم قطعی است.

در این آیین با تقدیر از تلاش‌های محمدزمان مشایخ رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، محمدکریم بحرانی‌فرد به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ن

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار