حسینی؛ رئیس‌جمهور کارآمد انتخاب کنید

حجت الاسلام حسینی در ادامه با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر شرکت گسترده و حماسی ملت در انتخابات سال جاری تاکید کرد و گفت: مردم در انتخابات به افراد مجاهد، انقلابی و کار آمد رای دهند.
کد خبر: ۳۹۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 25 March 2017
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان همدان گفت: عمل به اقتصاد مقاومتی، شاه کلید و اولین راه حل رفع معضلات و مشکلات کشور است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید صادق حسینی در سخنرانی پیش از خطبه های اولین نماز جمعه سال 96 در حسینیه امام خمینی (ره) همدان افزود: همه مشکلات جامعه از جمله بیکاری با اجرای اقتصاد مقاومتی و توجه به توان و ظرفیت داخلی کشور برطرف می شود.

وی اضافه کرد: قطع امید به دولت های غربی به ویژه کشورهایی که با ما دشمنی دارند و استفاده از ظرفیت داخلی موجب می شود تا اقتصاد مقاومتی به خوبی تحقق پیدا کند.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی با سه گروه کارگزاران و مسئولان، تولید کنندگان و مردم محقق می شود و تولید کنندگان با بالا بردن کیفیت محصولات خود و خدمات پس از فروش می توانند در این زمینه اثر گذار باشند.

حجت الاسلام حسینی افزود: وظیفه مردم در این زمینه حمایت از تولیدات داخلی است و رهبر معظم انقلاب نیز بارها بر استفاده از تولیدات داخلی تاکید کردند.

وی پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب را در هنگام تحویل سال 96 راهگشا عنوان کرد و گفت: یکی از دغدغه های مهم رهبری در چند سال گذشته و در روزهای اخیر عملی نشدن اقتصاد مقاومتی به ویژه در بخش اشتغال و تولید است.

وی اظهار کرد: مسئولان و دولتمردان با کمک تولید کنندگان و حمایت و پشتیبانی مصرف کننده می توانند بخش مهمی از دغدغه و نگرانی ها در این زمینه را کاهش دهند.

*شرکت گسترده در انتخابات ضروری است

حجت الاسلام حسینی در ادامه با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر شرکت گسترده و حماسی ملت در انتخابات سال جاری تاکید کرد و گفت: مردم در انتخابات به افراد مجاهد، انقلابی و کار آمد رای دهند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب راه را برای ما نشان دادند و مردم باید در انتخابات به افرادی که دارای صلاحیت بیشتری هستند ، رای دهند.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان تنها مرجع رسیدگی به قوانین انتخابات است ادامه داد: نتیجه انتخابات هر چه باشد همه باید نسبت به قانون مطیع باشند.





اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار