بام آرامگاه بوعلی میزبان ۱۴جشن شعبانیه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان گفت: همزمان با ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) به مدت 14 شب جشن باشکوهی با عنوان "جوان و نیمه‌شعبان با یاد شهدا و پیر جماران" در بام آرامگاه بوعلی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱ 25 May 2015
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان گفت: همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) جشن "جوان و نیمه شعبان با یاد شهدا و پیر جماران" برگزار می‌شود.

به گزارش فارس ، حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان اظهار کرد: بین نهضت امام خمینی(ره) و مهدویت ارتباط تنگاتنگی وجود دارد چراکه تشکیل حکومت اسلامی از مقدمات ظهور است که به امانت به ولی فقیه مسلمین سپرده شده است.

وی با تأکید بر اینکه این موضوع باید برای مردم تشریح شود، افزود: دومین جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی و گرامیداشت 15 خرداد در هفته قبل تشکیل شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان بیان کرد: دستگاه‌های مرتبط به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌اند که با همدلی و همزبانی یکدیگر مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) را به نحو مطلوب برگزار کنند.

وی ادامه داد: روز چهاردهم خردادماه در حسینیه امام خمینی(ره) از ساعت 10 صبح مراسم گرامیداشت ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام فاضلیان گفت: روز 15 خردادماه قبل از قرائت خطبه‌های نماز عبادی سیاسی نماز جمعه سخنرانی خواهد کرد.

وی اذعان کرد: با توجه به قرار گرفتن در اعیاد شعبانیه، همزمان با ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) به مدت 14 شب جشن باشکوهی با عنوان "جوان و نیمه‌شعبان با یاد شهدا و پیر جماران" در بام آرامگاه بوعلی برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار