با موضوع جنگ تحمیلی
تابناک: کارگردان نمایش «صدای سکوت» گفت: این نمایش با موضوع جنگ و خرمشهر از دیروز آغاز شده و تا 12 خردادماه در فرهنگسراها، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 24 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حسین عبداللهی با اشاره به اجرای نمایش «صدای سکوت»، اظهار کرد: موضوع این نمایش، جنگ تحمیلی است که مصائب و آمال‌های خانواده‌ها را به تصویر می‌کشد که وقتی مادر، خبر شهادت فرزندش را می‌شنود و هیچ اثری از فرزندش مشاهده نمی‌کند، سکوت می‌کند و این نمایش، صدای سکوت مادر را به گوش همگان می‌رساند.

وی با بیان اینکه این نمایش با موضوع جنگ و خرمشهر از دیروز آغاز شده و تا 12 خردادماه در فرهنگسراها، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود،‌ افزود: سی‌ و یکمین اجرای این نمایش تا 12 خردادماه در اصفهان به نمایش در می‌آید.

کارگردان نمایش «صدای سکوت» با اشاره به فعالیت این گروه نمایشی گفت: این نمایش در سال‌های 89 و 90 به همت و تولید تالار هنر نیز اجرا شد و در حال حاضر در مراکز مختلف اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: گروه نمایشی صدای سکوت از سال 74 آغاز به فعالیت کرد و در سال 85 به عنوان تشکل حرفه‌ای در کشور به ثبت رسید.

عبداللهی ادامه داد: گروه نمایشی صدای سکوت با شرکت در جشنواره‌های متعدد از جمله جشنواره فجر، جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و دیگر جشنواره‌ها به عنوان گروه برگزیده انتخاب شده و هر سال با تولیدات جدید خود نمایش‌های دیدنی و جذابی را به اجرا می‌گذارند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار