نخستين واكنش محسن بنگر به اخراج از تمرينات

محسن بنگر مدافع تراکتورسازی که بعد از شکست این تیم مقابل پرسپولیس از این تیم اخراج شده بود، بیانیه‌ای در این باره صادر کرد.
کد خبر: ۳۷۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 07 February 2017

محسن بنگر مدافع تراکتورسازی که بعد از شکست این تیم مقابل پرسپولیس از این تیم اخراج شده بود، بیانیه‌ای در این باره صادر کرد.

به گزارش تابناک تبریز، متن بیانیه محسن بنگر به شرح زیر است:

 سلام به همه هواداران و دوستان عزیز .
در پی ابلاغیه باشگاه تراکتورسازی مبنی بر عدم حضور بنده در تمرین پس از اتفاقات بازی پرسپولیس ، و در پاسخ به سوالات مطروحه باید عرض کنم که به عنوان یک بازیکن حرفه ای به دستور باشگاه تمکین می کنم و حتی اگر نکته ای در دل داشته باشم آن را پیش خود نگه می دارم. در عین حال در پاسخ به برخی شایعات و صحبتهایی که علیه من به راه افتاده است فقط این را می گویم که صحبت درباره اتفاقات به هیچ وجه به صلاح نیست و من هم اظهارنظری در این باره انجام نداده و نخواهم داد چراکه تا پایان لیگ با تراکتورسازی قرارداد دارم و باید به تعهد حرفه ای و قرارداد خود به این باشگاه عمل کنم . درحال حاضر و با توجه به شرایط و گرفتاری های جدیدی که بر تراکتور حاکم است ترجیح می دهم به مشکلات باشگاه اضافه نکنم و فکر می کنم این تنها کاری است که از دست من به عنوان یک عضو کوچک بر می آید . با تشکر از همه دوستان و عزیزانی که حمایت شان همیشه مایه دلگرمی و افتخار من بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار