نصب پلاک کد پستی در ۲۰ هزار واحد مسکونی

مدیر کل پست استان اردبیل از نصب پلاک کد پستی در ۲۰ هزار واحد مسکونی این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷ 20 May 2015
به گزارش مهر، احمد عبداللهی از جمله طرح های اصلی اداره پست در سال گذشته را به هنگام سازی کد پستی ۱۰ رقمی عنوان کرد و گفت: بر اساس این طرح قرار است هر واحد مسکونی یک شماره شناسایی ۱۰ رقمی دریافت کند.

وی با بیان اینکه این شماره به مانند پلاکی به درب منازل نصب شده و منطبق با نقشه های شهرداری ها است، افزود: تاکنون چهار هزار پلاک شهری و ۱۶ هزار پلاک روستایی نصب شده است.

به گفته مدیر کل پست استان عمده نصب پلاک در شهرهای کوچک از جمله رضی، جعفرآباد، خلخال و نیر بوده و اداره پست در نظر دارد امسال پلاک کوبی شهر اردبیل را که بیش از ۵۰ درصد طرح را شامل می شود به اجرا درآورد.

عبداللهی با تاکید به اتمام به هنگام سازی اطلاعات کد پستی و تطبق با نقشه های شهری، افزود: ۶۵۰ هزار مورد به هنگام سازی داشتیم که ۲۰۳ هزار مورد در شهرها و ۲۴ هزار مورد در روستاها است.

وی با تاکید به وارد ساخت اطلاعات این حوزه ادامه داد: پلاک ۱۰ رقمی ملاک تمامی دستگاه های اجرایی خواهد بود و در واقع یک واحد مسکونی به جای شماره های متفرقه با یک شماره شناسایی می شود.

مدیر کل پست استان کاهش ترافیک خدمات رسانی دستگاه ها، نظم و امنیت بیشتر در خدمات رسانی و تسهیل در انجام امورات شهروندان و روستانشینان را از محاسن این طرح برشمرد.

عبداللهی با اذعان به اینکه شعار پست در سال جاری «پست هوشمند در خدمت مردم است» انتخاب شده، اضافه کرد: طرح پلاک گذاری در سال جاری نیز تداوم خواهد داشت تا مرحله ای که تمامی شهرهای استان پوشش داده شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار