اخطارشورا به نیمه‌کاره ماندن هتل پارک سیفیه

سخنگوی شورای اسلامی شهر ملایر خواستار تعیین تکلیف ساختمان هتل پارک سیفیه شد.
کد خبر: ۳۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 17 May 2015

سخنگوی شورای اسلامی شهر ملایر گفت: ساختمان هتل پارک سیفیه هر چه سریع‌تر باید تعیین تکلیف شود.

به گزارش فارس؛ پیمان رجبی با بیان اینکه ساختمان هتل پارک سیفیه در سال 82 در دوره دوم شورای شهر ملایر ساخته شده است، اظهار کرد: ساختمان این هتل در چهار طبقه با زیربنای چهار هزار مترمربع تاکنون به صورت نیمه‌کاره باقیمانده است.

وی با اشاره به جانمایی نامناسب این طرح به عنوان هتل افزود: ساخت هتل در پارک تاریخی سیفیه ملایر از همان ابتدا باعث شده است تا این مکان تاریخی تحت الشعاع قرار گیرد و مسئولان مربوطه بعد از ساخت ساختمان متوجه شده‌اند که از ابتدا جانمایی برای ساخت این هتل در این مکان اشتباه بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر ملایر با اشاره به اینکه در حال حاضر این ساختمان نیمه‌کاره چهره نامطلوبی را به پارک سیفیه داده است، تعیین تکلیف این ساختمان را یکی از مطالبات مردم دانست.

وی گفت: به خاطر هزینه‌های بالایی که برای ساخت این هتل صورت گرفته است تخریب آن کار به صرفه‌ای نیست.

رجبی پیگیری تعیین تکلیف این ساختمان نیمه‌کاره را از برنامه‌های در اولویت شهرداری و شورای شهر ملایر خواند و تصریح کرد: با تشکیل جلسات و پیشنهادات و تصمیمات شهرداری و شورای شهر قرار است که این ساختمان تغییر کاربری دهد.

وی اضافه کرد: به دلیل نیاز ملایر به فرهنگسرا قرار است از یک طبقه این مکان به عنوان فرهنگسرا، یک طبقه به عنوان کتابخانه و مابقی مکان نیز به عنوان سالن مسقف بازی کودکان استفاده شود.

عضو شورای اسلامی شهر ملایر با بیان اینکه این طرح در کمیسیون شورای شهر در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با بررسی و تصویب هر چه سریع‌تر بتوانیم از این ساختمان به نحو احسن استفاده کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار