عملکرد برخی بانک ها در پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی ضعیف است

استاندار چهارمحال و بختیاری با ضعیف برشمردن عملکرد برخی بانک ها در پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی، خواستار فعالیت و پویایی بانک ها در این ستاد شد.
کد خبر: ۳۴۷۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵ 22 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، قاسم سلیمانی دشتکی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اکنون برخی بانک های عامل مانند بانک توسعه تعاون استان عملکرد بسیار ضعیفی در حوزه پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی دارد، به طوری که عملکرد این بانک در سال جاری صفر بوده است.
وی تصریح کرد: بانک توسعه تعاون 15 روز فرصت دارد نسبت به ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی اقدام کند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تاکنون بیش از 2700 میلیارد ریال تسهیلات در حوزه اقتصاد مقاومتی استان پرداخت شده است.
حبیب الله وفایی اظهار کرد: از این مبلغ یکهزار و 676 میلیارد ریال از محل اقتصاد مقاومتی و یکهزار و 25 میلیارد ریال به طور مستقیم از سوی بانک های عامل استان پرداخت شده به طوری که طی 15 روز اخیر 370 میلیارد ریال تسهیلات در این حوزه پرداخت شده است.
وفایی تاکید کرد: از این مبلغ 200 میلیارد ریال در حوزه اقتصاد مقاومتی و 170 میلیارد ریال به صورت مستقیم پرداخت شده است.
دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری افزود: براساس پیش بینی های صورت گرفته و تعهدات دستگاه های اجرایی و بانک های عامل چهارمحال و بختیاری تا پایان دی ماه امسال 500 میلیارد ریال تسهیلات دیگر در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت خواهد شد.
وی تصریح کرد: با پرداخت این تسهیلات مبلغ پرداختی به طرح های اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری افزون بر سه هزار و 200 میلیارد ریال افزایش می یابد.
وفایی یادآور شد: سهمیه چهارمحال و بختیاری در تسهیلات اقتصاد مقاومتی سه هزار و 700 میلیارد ریال برای امسال مشخص شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار