هوای کرمانشاه سرد می شود/بارش پراکنده باران استان را در برمی گیرد

مدیرکل هواشناسی کرمانشاه با اشاره به کاهش چند درجه ای دمای هوا در نقاط مختلف استان، از بارش پراکنده باران در روزهای پایانی هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۳۸۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 04 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،شاهرخ پارسا روز یکشنبه اظهار کرد: دمای هوای شب گذشته در اغلب مناطق استان بین 6 تا 10 درجه کاهش داشت به گونه ای که دمای شبانه شهرهایی مثل سنقر و کلیایی، کنگاور و اسلام آبادغرب به زیر صفر درجه رسید.
وی ادامه داد: امروز دمای هوای شهر کرمانشاه در گرمترین ساعت به 16 درجه و امشب در سردترین حالت به پنج درجه بالای صفر می رسد.
پارسا گرمترین نقطه استان در طول امروز را قصرشیرین با 21 درجه بالای صفر عنوان کرد و گفت: امشب نیز سنقر و کلیایی با دمای صفر درجه سردترین نقطه استان خواهد بود.
مدیرکل هواشناسی کرمانشاه در ادامه با اشاره به ورود سامانه بارشی به جو استان از اواخر روز دوشنبه اظهار کرد و گفت: این سامانه به تدریج از روز سه شنبه بارش های پراکنده ای برای نواحی مختلف استان بخصوص شهرستان های واقع در شرق کرمانشاه به همراه خواهد داشت.
وی گفت: انتظار می رود از روز دوشنبه تا اواخر هفته دمای روزانه بین دو تا سه درجه نسبت به روزهای ابتدایی این هفته کاهش داشته باشد.
پارسا در پایان گفت: میانگین بارش های استان از ابتدای سال زراعی جاری (اول مهر تا 14 آذر) به 27.5 میلی متر رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 90 درصد و نسبت به دوره بلندمدت نیز 74 درصد کاهش نشان می دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار