کشف 2 میلیارد و 450 میلیون ریال کالای قاچاق در چهارمحال وبختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری از کشف 2 میلیارد و 450 میلیون ریال کالای قاچاق در محور لردگان - بروجن در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ 12 November 2016

به گزارش تابناک شهرکرد، سردار غلامعباس غلامزاده افزود: در پی دریافت گزارش حمل کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی لردگان به بروجن به استان های مرکزی، ماموران انتظامی شهرستان بروجن طرح مبارزه با کالای قاچاق را به مرحله اجرا گذاشتند.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری به 6 دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق مشکوک و خودروها را متوقف کردند.

به گفته وی، در بازرسی از این خودروها 29 هزار و 340 عدد انواع لوازم آشپزخانه، 20 هزارعدد فندک، 16هزار عدد آدامس، یکهزار و 196عدد بطری ویتامین c، یکهزار و 197 بطری نوشیدنی، 756عدد ادکلن، یکهزار تخته پتوی یکنفره و مسافرتی، 33 طاقه پارچه به ارزش 2 میلیارد و450 میلیون ریال کشف و 66 نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی از مردم خواست، هرگونه اطلاع از فعالیت قاچاقچیان کالا در محورهای مواصلاتی و همچنین در سطح استان را به شماره مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند.

محور مواصلاتی بروجن، لردگان به یاسوج از مهمترین محورهای مواصلاتی استان چهارمحال و بختیاری و به عنوان محور ترانزیتی فلات مرکزی به جنوب کشور است که به طور میانگین روزانه بیش از 35 هزار خودرو از این محور عبور می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار