ایجاد کلانتری 12 شهرستان اسدآباد

جانشین فرماندهی انتظامی همدان از ایجاد کلانتری 12 شهرستان اسدآباد در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: تکمیل ساختمان این کلانتری در دست اجرا است.
کد خبر: ۳۲۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱ 09 May 2015
جانشین فرماندهی انتظامی همدان از اجرای عملیات ارتقای امنیت اجتماعی در اسدآباد به مدت یک روز خبر داد و گفت: در اجرای این طرح 25 اکیپ نیروهای انتظامی و امنیتی حضور دارند. 

به گزارش فارس ؛علی‌اصغر خرم‌روی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی یک روزه در اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف ارتقای انضباط اجتماعی، افزایش امنیت و  پاکسازی نقاط آلوده به جرم انجام شده است.

 وی با بیان اینکه طرح ارتقای امنیت اجتماعی از اوایل صبح امروز آغاز شده، افزود: این طرح تا پایان امروز ادامه خواهد داشت. 

جانشین فرماندهی انتظامی همدان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح، جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای، کشف مواد مخدر و دستگیری افراد معتاد پرخطر را در دستور کار قرار دادیم.

 وی از اعزام نیروهای انتظامی از سطح استان به شهرستان اسدآباد اشاره کرد و گفت: این نیروها در راستای اجری این طرح اعزام شدند. 

خرم‌روی تصریح کرد: در اجرای ارتقای امنیت اجتماعی امروز تعداد 25 اکیپ عملیاتی وارد عمل شدند که عملکرد خوبی را تا به حال داشته و تا پایان روز ادامه خواهد داشت. 

وی از همکاری خوب مسئولان قضایی، انتظامی، سیاسی و امنیتی در اجرای این طرح قدردانی کرد و اظهار داشت: تعاملات و همکاری مسئولان رضایت‌بخش است و امیدواریم این تعاملات تسهیل‎کننده و در زمان‌های مختلف ادامه پیدا کند. 

جانشین فرماندهی انتظامی همدان از کاهش 11 درصدی سرقت در اسدآباد خبر داد و گفت: این شهرستان در حوزه دستگیری سارقان در سال 93 نسبت به سال ماقبل آن 14 درصد رشد داشته است. وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌ها و تمهیداتی که در زمینه مقابله با سارقان اندیشیده شده به دنبال این هستیم امسال در سطح شهرستان با کاهش جرم و سرقت مواجه شویم. 

خرم‌روی از ایجاد کلانتری 12 شهرستان اسدآباد در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: تکمیل ساختمان این کلانتری در دست اجرا است. وی با بیان اینکه بر اساس آخرین هماهنگی‌ها با وزارت کشور مبلغ 500 میلیون تومان برای ساخت کلانتری 12 اختصاص داده شده، افزود: به محض وصول این مبلغ از سوی استان عملیات اجرایی این پروژه را به اتمام خواهیم رساند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار