لباس عشایر برتن خیانتکاران به محیط زیست!

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان عشایر را حافظان محیط زیست خواند و تصریح کرد: عشایر واقعی نه تنها به محیط زیست آسیب وارد نمی کنند بلکه از محیط طبیعی حفاظت می کنند.
کد خبر: ۳۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱ 06 May 2015
سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان اعلام کرد: موجودات حیات وحش نیاز به آرامش دارند و بازدید از مناطق حفاظت شده با محدودیت همراه است.
به گزارش  ایسنا ، "عادل عربی" اظهار کرد: زمان زایمان موجودات حیات وحش از جمله آبزی، کنار آبزی و سایر چارپایان فرا رسیده است و مناطق حفاظت شده تحت نظر محیط زیست با محدویت همراه هستند تا موجوادت زنده بومی منطقه راحت تر بتوانند به زاد و ولد بپردازند. وی افزود: این محدودیت تا 15 خرداد ماه ادامه دارد و انتظار داریم علاقمندان به محیط زیست از انجام هر گونه حرکتی که موجب به هم خوردن آرامش این موجودات می شود خودداری کرده و شرایط را برای آنها امن کنند. عربی با بیان اینکه علاقمندان به طبعیت همیشه یاور محیط زیست هستند، گفت: انتظار داریم این افراد خود را حافظ محیط زیست بدانند و نسبت به هر گونه از بین رفتن آرامش منطقه واکنش نشان دهند و در صورت مشاهده تخلف موضوع را به محیط زیست گزارش دهند. وی عشایر را حافظان محیط زیست خواند و تصریح کرد: عشایر واقعی نه تنها به محیط زیست آسیب وارد نمی کنند بلکه از محیط طبیعی حفاظت می کنند. عربی ادامه داد: ما با افرادی مشکل داریم که به ظاهر خود را عشایر معرفی می کنند و موجب ناامنی منطقه می شوند و گاهی با آتش زدن مراتع به گونه های گیاهی آسیب وارد می کنند و باید برای این اقشار تدابیر مناسب بیندیشیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار