آقای روحانی وعده های انتخاباتی را فراموش کرده

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون تورم بهبود نیافته و هنوز چرخ زندگی مردم به خوبی نمی چرخد.
کد خبر: ۳۰۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲ 04 May 2015

نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با اشاره به عملی نشدن وعده های انتخاباتی رئیس جمهور گفت: با وجود اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به آینده مذاکرات هسته ای خوش بین نیستند، روحانی تمام انرژی خود را صرف آن و وعده های انتخاباتی خود را فراموش کرده است.

وی با تاکبد بر فرمایشات مقام معظم رهبری درباره مذاکرات هسته ای که فرموده اند "کلید حل مشکلات در لوزان و ژنو و نیویورک نیست" گفت: بهتر است تیم روحانی کلید مشکلات کشور را در داخل بگردند چرا که تاکنون تورم بهبود نیافته و هنوز چرخ زندگی مردم نمی چرخد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی وضعیت آذربایجان غربی در مقایسه با سایر استان های کشور را تاسف بار عنوان کرده و افزود: این استان از نظر شاخص های درآمد سرانه، بهداشت و تحصیل در رتبه 30یا31 کشور قرار دارد وقتی که درآمد سرانه آذربایجان غربی ضعیف است به خصوص قشر آسیب پذیر جامعه با مشقت فراوانی زندگی خود را می گذرانند.

وی وعده های دکتر روحانی درباه احیای دریاچه ارومیه را یادآور شد و تصریح کرد: ایشان موضوع نجات این دریاچه را چندین بار مطرح کردند اما تاکنون به غیر از پیشرفت کاغذی چیزی ندیدیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار