نایب رئیس شورای شهر اردبیل:

شورا مظهر اراده مردم است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: شورا مظهر اراده مردم و حاکمیت مدنی در جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۲۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۴ 01 May 2015
به گزارش فارس، سالار شاکر پیش از ظهر امروز در مراسم نکوداشت روز ملی شوراها در اردبیل اظهار کرد: شورا محصول دوراندیشی امام راحل در یک ظرفیت قانونی و تحقق نظام مردم سالاری دینی است که در دوره اصلاحات شاکله آن شکل گرفت و با پیگیری دولت اصلاحات، شوراها با الهام از مبانی دینی و اعتقادی به وجود آمدند.

وی افزود: به طوری که در این 18 سال تلاش بر این بوده تا شوراها با وجود بسیاری از نامهربانی‌ها و فراز و نشیب‌ها و سنگ‌اندازی‌ها در مسیر قانونی خود حرکت کنند.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد: نهاد شورا هر چند نهال نو پا و پرثمری است اما در این سال‌ها شوراییان توانسته‌اند به وظایف خود عمل کنند و حتی در برخی از حوزه‌ها مقدم بر دولتمردان حرکت کرده‌اند و وظایف خود را به خوبی انجام داده و توانسته‌اند به عنوان مظهر اراده ملت خواسته‌های خودشان را که در حقیقت مطالبات مردم بوده به حقیقت تبدیل کنند.

شاکر افزود: در سالی که مزین به نام دولت و ملت با همدلی و همزبانی است ‌با بهره‌گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری، شوراها به عنوان ظرفیت برآمده از خواست و اراده ملت ‌اهداف خود را با تکیه بر پشتوانه رای و نظر مردم انجام داده و به دولت در تحقق توسعه متوازن و غلبه بر محرومیت‌ها و مشکلات و فشارها کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: شورای شهر اردبیل نیز در این راستا و در کمک به اهداف دولت تدبیر و امید همراه و هماهنگ بوده و سعی کرده گوشه‌هایی از همدلی و همزبانی عینی را به نمایش بگذارد.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل بیان کرد: باید بگویم که شورا در همه زمینه‌ها یار و یاور و همراه شهرداری بوده و این همگامی و همراهی آثار پرخیر و برکتی را به همراه داشته است.

شاکر گفت: ما سعی کردیم به عنوان بازوی فکری و عامل قانونگذاری همراه صدیق شهرداری باشیم و از فعالیت‌های شهرداری در همه حوزه‌ها حمایت کنیم که بدون تردید شهرداری از این حمایت قاطبه اعضای شورای شهر استفاده می‌کند.

وی بیان کرد: در کنار این همراهی و همدلی ما کارنامه موفقی را در یک سال اخیر شاهد بودیم که نظیر آن افزایش اعتبارات عمرانی، کاهش اعتبارات جاری، تبدیل شدن شهر اردبیل به کارگاه عمرانی، آسفالت‌ریزی، پیاده‌روسازی،‌ توسعه فضای سبز، زیباسازی فضای شهر و ... است.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل در پایان سخنان خود افزود: ما بر این باوریم که همه این فعالیت‌ها حتی ذره‌ای از محبت‌های مردم را جبران نمی‌کند و ما سعی‌مان بر این است تا خادمی شایسته و لایق برای مردم باشیم البته در هم‌قدمی شورا با شهردار، مردم همواره شاهد خیرات و برکات بی‌شمار بودند و سعی بر تداوم این مسیر است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار