پروژه راه آهن اردبیل - میانه قابل تکمیل است

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به مشکلات موجود پروژه راه آهن اردبیل - میانه گفت: این پروژه در صورت تخصیص منابع مالی مورد نیاز به سرعت قابل تکمیل است.
کد خبر: ۲۸۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳ 02 September 2016
به گزارش تابناک اردبیل به نقل از ایرنا ، علی نورزاد در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل که با حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برگزار شد با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به جمهوری خلق چین افزود: امید می رود در جریان این سفر گره کور فاینانس هفت پروژه از جمله راه آهن اردبیل - میانه باز شده و مردم این استان نیز برکات آن بهره مند شوند.
او اظهار کرد: گرچه فصل کاری در استان اردبیل رو به اتمام است اما توانایی تکمیل این پروژه توسط پیمانکاران داخلی نیز وجود دارد و با اختصاص سالانه سه هزار میلیارد ریال می توان راه آهن اردبیل - میانه را در مدت دو سال با فعالیت در چند نوبت کاری به اتمام رساند اما منابع مالی مورد نیاز باید تامین شود.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور بیان اینکه محدودیت منابع مالی باعث به وجود آمدن مشکلات کنونی شده گفت: در مجموع پروژه 44 درصد پیشرفت فیزیکی دارد ، 60 درصد از زیرسازی انجام و از 23.5 کیلومتر تونل مورد نیاز 17 کیلومتر احداث شده است.
او افزود: جلسه های مختلفی برای پیگیری موضوع پروژه های موجود از جمله راه آهن اردبیل ، میانه برگزار شده زیرا اعتباری که امسال تخصیص یافته جوابگوی این پروژه نیست و گرچه با سفر معاون اجرایی رییس جمهوری به استان اردبیل 57 درصد از اعتبار تخصیص یافت اما 160 میلیارد ریال کفایت نمی کند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
19 سال پیش گلنک آن به زمین زده شد ولی تاکنون پی گیری نشده است !!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
بعد این همه سال تازه به این نتیجه رسیدیم که قابل تکمیل است. احتمالا زمان کلنگ زنی بنا بر این بوده که قابل تکمیل نیست
بعد یه ده سال دیگه هم میگن پروژه راه آهن اردبیل وجود دارد
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار