رییس هیات قایقرانی استان کرمانشاه:

بانوی قایقران کرمانشاهی عازم مسابقات قهرمانی آسیا می شود

رییس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از انتخاب بانوی قایقران کرمانشاهی برای حضور در مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا که قرار است به میزبانی چین برگزار شود، خبر داد.
کد خبر: ۲۸۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 29 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛محمد سهراب بیگ اظهار کرد: نازنین رحمانی روئینگ کار کرمانشاهی است که با نظر کادر فنی و به عنوان یکی از چهار بانوی کشورمان عازم رقابت های قهرمانی آسیا خواهد شد.
وی همچنین با اعلام مشخص شدن ترکیب ایران در رقابت های قهرمانی روئینگ آسیا، گفت: رحمانی قرار است در بخش دو نفره سبک وزن بانوان و در کنار خانم پریسا احمدی برای کشورمان پارو بزند.
سهراب بیگ، زمان برگزاری مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا را 19 شهریور ماه امسال عنوان کرد و گفت: رحمانی به همراه سایر ملی پوشان روز 16 شهریور به این رقابت ها اعزام می شود.
رییس هیات قایقرانی کرمانشاه با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت رحمانی و سایر ملی پوشان در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ مردان و زنان ایران از ماه ها قبل به صورت مرتب برگزار و فکر می کنم تمامی ملی پوشان کشورمان به مرز آمادگی لازم رسیده باشند.
وی یادآور شد: رحمانی یکی از خوب های رشته روئینگ کشورمان است که به همراه حمیرا برزگر رکورد دار رشته دو نفره سبک وزن ایران است.
سهراب بیگ یادآوری کرد: بانوی روئینگ کار کرمانشاهی تیم ملی مقام چهارم مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی و هفتم دانشجویان جهان را نیز در کارنامه دارد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار