مدیرکل منابع طبیعی خبر داد:

100هکتار جنگل در اردبیل توسعه می‌یابد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم تا 100 هکتار جنگل جدید را در استان اردبیل اجرایی و عملیاتی کرده و نسبت به صیانت از این موهبت الهی تلاش کنیم.
کد خبر: ۲۸۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱ 26 April 2015

به گزارش فارس، اسدالله محسن‌زاده در جلسه هماهنگی توسعه برنامه‌های جنگل‌کاری و نهال‌کاری در اردبیل اظهار کرد: این فعالیت تا پایان اردیبهشت ماه امسال قرار است در سطح استان به انجام رسیده و در کنار آن شاهد صیانت از این موهبت الهی باشیم.

وی تصریح کرد: سرانه جنگل استان در مقایسه با سایر مناطق کشور کمتر از 550 متر برای هر نفر است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: در سال‌های اخیر برای توسعه جنگل‌ها و بهبود این وضعیت تا ابتدای سال 93 بیش از یک‌هزار و 300 هکتار جنگل‌کاری صورت گرفته و بحث مراقبت از این سرمایه مهم نیز با همه توان انجام می‌شود.

محسن‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود افزود: سال گذشته بیش از 100 هکتار جنگل‌کاری شده و با برنامه‌ریزی‌های مناسب تا پایان اردیبهشت ماه سال‌جاری 100 هکتار جنگل‌کاری نیز انجام می‌شود.

وی بیان کرد: پیرو تفاهمنامه استانداران هیرکانی و ارسبارانی که چندی پیش در استان گلستان به امضا رسید خوشبختانه کارگروه ویژه‌ای در استان تشکیل شد که در ماه‌های آینده اقدامات مهمی برای توسعه بیش از پیش جنگل‌کاری در استان اردبیل انجام می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار