همایش حافظان قرآن کریم در اردبیل برگزار شد

همایش استانی حافظان قرآن کریم استان اردبیل با مشارکت اتحادیه‌های مؤسسات قرآنی در مدرسه علوم و معارف قرآنی صدرا اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸ 19 August 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از مهر، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در این مراسم تصریح کرد: این همایش با هدف افزایش کمی و کیفی جلسات حفظ قرآن برگزار شده است.

حجت‌الاسلام عزیز صابری با تاکید بر اینکه به دنبال استفاده از توانمندی بالقوه حافظان قرآن کریم هستیم، تصریح کرد: با برگزاری این همایش تلاش کردیم تا زمینه تعاملات علمی و آموزشی بین حافظان نیز فراهم شود.

وی به برگزاری کلاس‌های توجیهی و آموزشی از جمله تربیت و اخلاق قرآنی، روش‌های تثبتی حفظ و ارائه محفوظات و مفردات قرآن کریم برای حافظان دارای مدرک درجه یک تا پنج حفظ قرآن کریم اشاره کرد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان افزود: توسعه برنامه‌های قرآنی از جمله سیاست‌های اصلی تبلیغات اسلامی استان است و به منظور تحقق آن از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات استفاده می‌شود.

وی به حضور ۱۱۰ نفر از حافظان قرآن کریم در این همایش اشاره و ابراز امیدواری کرد: برگزاری آن بتواند به توسعه کمی و کیفی برنامه‌های حفظ کمک کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار