شهرداری شیروان با دست فروشان فاقد مجوز برخورد می کند

معاون خدمات شهری شیروان گفت: با دست فروشان فاقد مجوز لازم بشدت برخورد می شود و این افراد برای ساماندهی باید مجوز لازم را بگیرند.
کد خبر: ۲۷۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳ 03 August 2016
فرهاد زراعتکار روزچهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در این راستا حدود 80 تقاضا از سوی افرادی که دنبال تعیین جا و مکان بودند صورت گرفته است زیرا که تامین مخارج برای آنان مشکل بود و از سویی با پهن کردن بساط در سطح معابر مشکلات زیادی را برای کسبه و شهروندان ایجاد کرده بودند.
وی با بیان اینکه 70 وانت نیسان مشغول به عرصه میوه و تره بار که به صورت غیررسمی در شیروان فعالیت می کردند شناسایی شدند گفت: به وانت ها و نیسان ها کدهایی داده شده که هر وانت و نیسان بار یک شماره مخصوص دارد که اجرائیات و نیروی انتظامی می توانند کسب و کار قانونی و غیر قانونی آنان را شناسایی کنند و با افرادی که فاقد کد باشند و خارج از محل خود کسب و کار کنند برخوردهای قانونی صورت خواهد گرفت.
زراعتکار افزود: همچنین با این افراد تفاهم نامه ای منعقد شده که مثل قبل نیاز نیست برای عوارض مامور شهرداری مراجعه کند بلکه موظف شدند عوارض جا و مکان را به حساب شهرداری واریز کنند و اجازه ندارند بدون اطلاع شهرداری محل خود را عوض یا اینکه سد معبر ایجاد کنند.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار