دکتر نوبخت در بازدید از مترو تبریز:

مترو تا هفته دولت به میدان ساعت می‌رسد/دولت 200 هزار میلیارد اعتبار برای تکمیل مترو تبریز اختصاص می‌دهد

دکتر نوبخت همچنین با اشاره به طرح فاز دوم خط یک متروی شهر تبریز اضافه کرد: امیدورایم فاز دوم خط یک متروی تبریز تا هفته دولت به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۲۶۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ 14 July 2016
به گزارش تابناک تبریز، محمد باقر نوبخت در حاشیه بازدید از متروی تبریز (میدان ساعت)ظهار داشت:تا الان 15هزار میلیارد ریال برای قطار شهری تبریز سرمایه گذاری شده است و اعلام کرد که دولت به تعهدات خود درباره تکمیل خط مترو تبریز متعهد بوده و مبلغ  200 میلیارد ریال برای قطار شهری تبریز اختصاص خواهد داد.

وی ابراز امیدورای کرد که این پروژه با همکاری دولت و شهرداری روند اجرایی این پروژه سرعت گیرد.

وی همچنین با اشاره به طرح فاز دوم خط یک متروی شهر تبریز اضافه کرد: امیدورایم فاز دوم خط یک متروی تبریز تا هفته دولت به بهره برداری برسد.

نوبخت که دیروز به تبریز آمده هدف از این سفر را توسعه منطقه ای دانست و گفت: هدف دیگر ما از سفر به تبریز توسعه منطقه ای ورای طرح های استانی است، در همین راستا در کنار برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی استان آذربایجان‌شرقی، از مسئولان استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان نیز دعوت شده است تا جلسه ای مشترک با محوریت شهر تبریز برگزار شود تا برنامه جامع و مشترک توسعه کل منطقه را در برنامه ششم بر اساس آمایش سرزمینی تدوین کنیم.

دکتر نوبخت امروز در همایشی با حضور اعضای شوراهای برنامه ریزی و توسعه استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان در تبریز سخنرانی می کند.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور همچنین با شرکت در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی سخنرانی خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار