یک هم استانی دادستان شهرستان بن شد

کد خبر: ۲۵۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 13 July 2016

یکی از قضات استان کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بن از توابع استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج،طى حکمى از سوى ریاست قوه قضائیه محمدرضا سیاهپور از قضات جوان هم‌استانى به سمت دادستان عمومى و انقلاب شهرستان بن از توابع استان چهارمحال و بختیارى منصوب شد.

بنابر این گزارش، مراسم تودیع و معارفه با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد و ساهپور کار خود را رسماً آغاز کرد.

متن حکم ریاست قوه به این شرح مى باشد: «جناب آقاى محمدرضا سیاهپور به موجب این حکم به سمت دادستان عمومى و انقلاب شهرستان بن منصوب مى شوید. امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌هاى سنگین ناشى از آن، اجراى عدالت اسلامى و رسیدگى به محرومین و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهى با رعایت دقیق موازین شرعى و قانونى و همراه با سرعت لازم موفق و مؤید باشد.
صادق آملى لاریجانى ٩۵/٣/٣٠»
لازم به ذکر آقاى محمدرضا سیاهپور داراى مدرک کارشناسى ارشد حقوق جزا مى باشد و پیش از این به عنوان قاضى دادگسترى استان گلستان و شهرستان شهرکرد مشغول به خدمت بوده است./کبنا نیوز

siahppor

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید دهدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
جناب آقای محمد رضا سیاهپور
انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بن از توابع استان چهارمحال و بختیاری تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان آرزوی توفیق روزافزون و سلامتی شما را خواستارم.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار