مسلمانان مراقب توطئه‌های شوم دشمنان باشند

امام جمعه موقت یاسوج گفت: باید مسلمانان جهان بیش از پیش مراقب توطئه‌های شوم دشمنان علیه دین مبین اسلام باشند و وظایف خود را در این مقطع حساس به طور مطلوب انجام داده و به رهنمودها و هشدارهای مقام معظم رهبری در زمینه مقابله با دشمنان عمل کنند.
کد خبر: ۲۵۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ 06 July 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی صدر در خطبه‌های نماز عید فطر یاسوج با تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: روز عید فطر روز پاداش گرفتن و جایزه گرفتن برای یک ماه بندگی، عبادت، تذکیه نفس و مبارزه با خواهش‌های نفسانی است.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در ماه رمضان امسال دیدارهای فراوانی با قشرهای مختلف مردم و مسئولان اجرایی برگزار کرد که در این نشست‌ها مطالب مهم و راهگشای بیان فرمودند از جمله این مطالب قرار داشتن جهان اسلام در شرایط جنگ احزاب بود.

حسینی‌صدر افزود: منظور معظم‌له از جنگ احزاب آن است که دنیای کفر با تمام وجود در برابر دنیای اسلام ایستاده و هدف آنان نیز تضعیف و نابودی دین مبین اسلام و مسلمانان است.

وی بیان کرد: باید مسلمانان جهان بیش از پیش مراقب توطئه‌های شوم دشمنان علیه دین مبین اسلام باشند و وظایف خود را در این مقطع حساس به طور مطلوب انجام داده و به رهنمودها و هشدارهای مقام معظم رهبری در زمینه مقابله با دشمنان عمل کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مسلمانان جهان و قشرهای مختلف ملت ایران حضور گسترده‌ای در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال داشتند و علاوه بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین انزجار خود را از جنایت‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

حسینی‌صدر تصریح کرد: دشمنان اسلام از این حضور گسترده نگران و عصبانی شدند و استکبار جهانی در یکی دوسال اخیر برای فراموش شدن مسئله فلسطین تلاش بسیاری کردند اما این راهپیمایی و این حضور پرشور توطئه‌ آنان را خنثی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار