اتمام ساختمان پزشکی قانونی شیروان 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

مدیر کل پزشکی قانونی خراسان شمالی گفت: تکمیل و اتمام ساختمان جدید پزشکی قانونی این شهرستان 10 میلیارد ریال اعتبار می طلبد.
کد خبر: ۲۴۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 15 June 2016
دکتر بابک سلحشور عصر سه شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان شیروان با بیان اینکه شیروان دومین شهرستان از لحاظ تعداد مراجعین به پزشکی قانونی است اظهار کرد: با توجه به نداشتن امکانات و تجهیزات ساختمان فعلی پزشکی قانونی در این شهرستان هم اکنون قادر به ارائه خدمات خوب برای شهروندان نیستیم.
وی با بیان اینکه طرح ساختمان جدید پزشکی قانونی شیروان در سال 90 آغاز شد گفت: تاکنون مبلغ اعتباری که برای این طرح تخصیص داده شده بسیار اندک بوده که انتظار می رود امسال اعتبارات خوبی برای این طرح صورت گیرد.
سلحشور اعتبار مصوب این طرح را در سال 90، 13 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تاکنون از این میزان فقط سه میلیارد و 400 میلیون ریال برای آن تخصیص داده شده که فقط 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: برای رفع موانع تولید کارگروه های مربوطه در هر شهرستان صورت گرفته است.
حسن نادری با بیان اینکه به کمک افراد شهرستان ها باید به دنبال شناسایی و معرفی سرمایه گذار باشیم اظهار کرد: شهرستان هایی که به دنبال سرمایه گذار باشند موفق خواهند بود و توسعه پیدا خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه برای اعتبارات اولویت با پروژه های نیمه تمام است گفت: جمعیت شهرستان، تعداد روستاها، وسعت، نرخ بیکاری و تعداد روستاهای بالای 10 خانوار از جمله شاخص هایی است که برای توزیع اعتبارات در نظر گرفته شده است.
فرماندار شیروان گفت: تنها حوزه فعال بخش اقتصادی کشاورزی است که هم اکنون کارخانه قند و شرکت بهنوش شیروان با ظرفیت خوب کار می کنند تا صنایع تبدیلی و کشاورزی را کامل تر کنند.
عباسعلی صفایی با اشاره به اینکه سال گذشته دو سوم اعتبارات این شهرستان از محل ماده 180 بوده است اظهار کرد: متاسفانه از این محل هیچ اعتباری به این شهرستان اختصاص نیافت که همین امر موجب شد در تکمیل پروژه ها دچار بحران شویم.
وی گفت: علی رغم کمبود اعتبارات مدیران با تلاش جهادی خوب خدمات قابل توجهی در حوزه راه، گاز، آب شرب شهری و روستایی و طرح هادی به مردم ارائه دادند که به زودی آب شرب روستایی چهل کانی که بزرگترین شبکه آب روستایی است به بهره برداری خواهد رسید.
صفایی با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی افزود: واحدهای خدمات رسان بدون هماهنگی در جهت قطع انشعابات واحد های تولیدی اقدام نکنند زیرا که سعی بر این است با نگاه ویژه مشکل تولید در واحدهای کوچک برسد که اشتغال حداکثری انجام شود و نباید برای آنان موانع ایجاد کنیم.
نماینده عالی دولت در شیروان با بیان اینکه سعی بر این است در جهت حل مشکل واحدهای تولیدی گام های خوبی صورت گیرد گفت: امسال واحدهایی که در شهرک صنعتی شیروان نمیه فعال و راکد هستند به بهره برداری و حداکثر اشتغالزایی خوبی صورت گیرد.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار