کشفِ بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در آق‌قلا

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان آق‌قلا: سه نفر دستگیر شدند و همه‌ی آن‌ها نیز پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
کد خبر: ۲۴۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 13 June 2016
فرمانده‌ی انتظامی شهرستان آق‌قلا گفت: بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق طی یک عمليات موفق پليسی در اين شهرستان کشف شد.
سرهنگ علی امیریان اظهار کرد: با تلاش مأموران پليس امنيت عمومی شهرستان در راستای طرح تأمين نظم و امنيت در ماه مبارک رمضان و برخورد با عرضه‌كنندگان كالای قاچاق، مأموران در بازرسی از سه واحد صنفی موفق به كشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش بيش از یک ميليارد و ۱۰۰ ميليون ریال شدند.
وی ادامه داد: در این عملیات سه نفر دستگیر شدند و همه‌ی آن‌ها نیز پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
او تصریح کرد: مجموعه‌ی انتظامی شهرستان آق قلا با تلاش شبانه‌روزی تمامی کارکنان با پديده‌ی شوم قاچاق که به توليدات داخلی و اقتصاد کشور در اين برهه زمانی حساس ضربه وارد می‌کند، با تمام توان مقابله و عرصه را بر قاچاقچيان تنگ خواهد کرد.
فرمانده‌ی انتظامی شهرستان آق‌قلا در پايان از كليه‌ی شهروندان خواست در صورت مشاهده‌ی هرگونه موارد مشكوک، موضوع را سريعاً از طريق شماره تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار